וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודמיר: "מחכה כבר לחתום בהפועל חיפה", אלי אלבז מתקרב

19.6.2018 / 11:48

הברזילאי שסיכם עם כץ תמורת 150 אלף דולר לעונה, ממתין לאישור של קלינגר לעסקה. בהתאם להחלטה, יוחלט האם לפנות לקורהוט או בן הרוש. ההודעה על החתמת שוקרני אמורה לצאת השבוע

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

אחרי הסיכום עם יואב כץ, קלאודמיר פריירה ממתין לאישור העסקה על ידי המאמן ניר קלינגר. הברזילאי, שקיבל הצעה רשמית כבר לפני מספר ימים ואתמול הגיע לסיכום בעל פה עם כץ על שכר של 150 אלף דולר לעונה, ממתין לאור ירוק של המאמן. קלאודמיר הסכים להצעה שהגיש לו יואב כץ, אך בהתאם לסיכום בין הבעלים לקלינגר, האחרון יקבל החלטות סופיות בנוגע לרכש, אך לא יהיה מעורב בעניינים כספיים. "אני מעריך מאוד את יואב כץ וניר קלינגר ומחכה כבר לחתום. הפועל חיפה זה מועדון גדול", אמר הקשר, שהיה מחוזר על ידי מספר קבוצות, הלילה.

בנוסף, החלוץ אלי אלבז - איתו מנהל יואב כץ מו"מ - מתקרב מאוד להפועל חיפה. כץ הגיש לו הצעה לעונה עם אופציה לעונה נוספת ובמועדון מקווים שהוא יחתום ביממה הקרובה וכך יתפנה מקום לזר נוסף.

בהתאם להחלטה, יוחלט האם ראדו גנסארי ימשיך. אופציה נוספת: המאמן יוכל להחתים את שניהם, או לחפש זר שישי בעמדת החלוץ הזר או המגן השמאלי, כשמיחאי קורהוט כבר הוזכר כאופציה וגם עומרי בן הרוש בא בחשבון. עדן בן בסט, שתופקד העונה בעיקר בכנף, ומאמון קשוע - יהיו האלטרנטיבות.

רועי שוקרני שסיכם לפני שבועיים ממתין לאישור העסקה וכך גם חן דילמוני. בכל מקרה, דילמוני לא מיועד להיות המגן הראשון של הפועל חיפה, מה שרק מקשה על ההחלטה לגבי הישארותו של חיים מגרלישווילי. ייתכן והמגן יעזוב את הפועל חיפה, אלא אם יסכים למתווה שבו יתחרה עם שני מגנים נוספים על חולצת ההרכב. "חיים שחקן חשוב מקצועית וגם לחדר ההלבשה שלנו", אמרו אתמול במועדון. "ההחלטה לגביו תתקבל רק אחרי שנחתים מגן שמאלי נוסף".

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"מחכה כבר לחתום". קלאודמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully