וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל הודיע: אלכס טיוס שוחרר מסגל נבחרת ישראל למוקדמות

23.6.2018 / 20:42

המתאזרח היה אמור לעזור לנבחרת במוקדמות גביע העולם, אבל האריך את המנוחה בשל סיבות אישיות. במכבי תל אביב הגיבו: "מעלה תמיהות רבות. טוב היו עושים אם היו משוחחים איתו אישית"

שחקן נבחרת ישראל אלכס טיוס. אדריאן הרבשטיין
האיגוד ביקר אותו. אלכס טיוס/אדריאן הרבשטיין

אלכס טיוס שוחרר מסגל נבחרת ישראל לצמד משחקי מוקדמות הגביע העולמי מול בריטניה ויוון, כך הודיע הערב (שבת) איגוד הכדורסל. המתאזרח זומן בתחילה לסגל והיה אמור להתייצב לתחילת האימונים בשבוע שעבר, אך הודיע כי אינו זמין מסיבות אישיות וביקש להאריך את תקופת המנוחה שלו. כאשר בנבחרת הבינו שהוא מתכוון לחזור לארץ רק יומיים לפני המפגש עם היוונים (שייערך ב-28.6), הם החליטו להוציאו מהסגל של עודד קטש באופן מיידי.

עוד בנושא

הכנה: ישראל הפסידה 85:83 לאוקראינה למרות 32 איבודים של האורחת
דיווח: שרונאס יאסקיביצ'יוס החליט להישאר בז'לגיריס עונה נוספת

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
שינוי בתוכניות. עודד קטש/קובי אליהו

"באיגוד ובנבחרת חושבים שאין זה נכון לצרף בשלב הזה שחקן שלא נמצא עם הנבחרת במרבית תקופת ההכנה", נמסר בהודעה הרשמית של האיגוד, "התפיסה באיגוד הכדורסל היא שבנבחרת ישראל צריכים להיות שחקנים המחויבים לנבחרת ולמדינה. כאלו שעבורם ללבוש את המדים הלאומיים זו זכות ולא חובה. אין לאיגוד רצון באלו אשר רואים בנבחרת נטל או מעמסה מיותרת עבורם.

"בסגל הקיים נמצאים השחקנים הישראלים הטובים ביותר אשר מחויבים לה לאורך כל הדרך. השחקנים מפגינים רמת רצון גבוהה ועובדים באופן אינטנסיבי כדי לעמוד במשימה הקשה שעומדת בפנינו - עליה לשלב הבא במוקדמות גביע העולם.

"באיגוד הכדורסל מאמינים שנבחרת ישראל היא מעל לכל קבוצה וששחקן בעל אזרחות ישראלית צריך להעדיף את נבחרת ישראל גם כאשר נדרשים מצידו ויתורים אישיים.
בצד השני של המשוואה האיגוד נותן לשחקנים והצוות את כל מבוקשם ועושה הכל כדי שהשחקנים יקבלו את הטיפול הטוב והנכון ביותר בכל תקופה שהותם בנבחרת, ואף מעבר לכך".

במכבי תל אביב הגיבו: "הופתענו לקרוא את הודעת איגוד הכדורסל מהשעה האחרונה, הודעה אשר מעלה תמיהות רבות. חשוב לחדד ולהדגיש כי בגלל סיבות אישיות הוחלט בהסכמה ובאישור אנשי האיגוד והנבחרת כי אלכס טיוס יעזוב את ארצות הברית מיד לאחר ארוע משפחתי וכי הוא יהיה באימון הנבחרת שיתקיים ב-26.6. במסגרת ההסכמה מכבי אף התנדבה לשלם את כרטיס הטיסה שלו ארצה במקום האיגוד".

"אלכס הודה לאנשי הנבחרת על האישור להגיע מאוחר וציין כי יגיע במלוא המוטיבציה למשימה. כמובן שבניגוד להסכמה שנתנו בנבחרת להגעתו המאוחרת, זכותם לבטל את זימונו. מכבי מצרה על כך שאיגוד הכדורסל הודיע למנהל הקבוצה עמי ביטון על ביטול הזימון בדיוק בעת שיצאה הודעה לתקשורת בנושא. טוב היו עושים בנבחרת אם היו מכבדים את השחקן ומשוחחים איתו אישית. אנו מאחלים בהצלחה לנבחרת ולשחקננו ג'ייק כהן".

  • עוד באותו נושא:
  • אלכס טיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully