וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: טל מכלוף חתם בהפועל כפר סבא, מוטי מלכה ברמת השרון

הבלם עזב את קבוצת נעוריו הפועל אשקלון ומחזיק באופציה לעונה נוספת אם הירוקים יעלו לליגת העל, הקשר שכבש 17 שערים בהפועל כפר קנא מליגה א' חתם לשנתיים בקבוצה מהשרון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל כפר סבא ביצעה היום (חמישי) עוד החתמה לקראת עונת 2018/19, כאשר צירפה את הבלם טל מכלוף. השחקן שיחגוג בקרוב 27 חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, במקרה שהירוקים יעפילו לליגת העל. הוא עוזב את קבוצת נעוריו הפועל אשקלון אחרי 12 שנים, לא כולל עונת השאלה אחת בעירוני טבריה, עמה עלה מליגה א' לליגה הלאומית ב-2013/14. בעונה האחרונה רשם מכלוף 18 משחקים בליגת העל, מתוכם 10 בהרכב.

עוד בנושא:
עומרי שקל חתם בהפועל כפר סבא
אבירם ברוכיאן הצטרף להפועל ראשון לציון
רון שושן החליט להישאר בהפועל עפולה

טל מכלוף שחקן הפועל כפר סבא. אתר רשמי הפועל כפר סבא, אתר רשמי
עוזב את הבית. טל מכלוף/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל כפר סבא

עבור כפר סבא מדובר בשחקן חיזוק רביעי בקיץ. מאז ההישארות בליגה הלאומית וההחלטה להמשיך עם ארז בנודיס אחרי שאימן בשלושת המשחקים האחרונים של העונה, הירוקים החתימו את המגן חיים איצרין (הפועל פתח תקוה) והקשרים קווין ריינשטיין (מכבי הרצליה) ועומרי שקל (הפועל ראשון לציון).

* עירוני רמת השרון החתימה את הקשר מוטי מלכה (27) לשנתיים. מלכה, ששיחק בעבר בליגת העל (הפועל באר שבע ומכבי נתניה) ובעונה האחרונה כבש 17 שערים במדי הפועל כפר קנא מליגה א' צפון, אמר לאחר החתימה: "אני מתרגש לקראת תחילת העונה ורוצה לקחת את הקבוצה הכי רחוק שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully