וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ראשון לציון החתימה את אבירם ברוכיאן

קשר הפועל קטמון בארבע העונות האחרונות חתם לשנה והוא הרכש השני של הכתומים בקיץ, אחרי הבלם אורי פסו שהגיע גם הוא מקטמון: "שמח ונרגש להגיע למועדון שהשאיפות שלו הן רק למעלה"

איברם ברוכיאן, שחקן הפועל ראשון לציון.
כך ראשון לציון הודיעה על צירופו של אבירם ברוכיאן. הטעות במקור

הפועל ראשון לציון הפתיעה היום (ראשון) עם החתמתו של אבירם ברוכיאן, קשר בית"ר ירושלים לשעבר והפועל קטמון בארבע העונות האחרונות. השחקן בן ה-33 חתם על חוזה לעונה אחת והוא הרכש השני של הכתומים בקיץ, אחרי הבלם אורי פסו שהגיע גם הוא מקטמון. ברוכיאן כבש בעונה האחרונה חמישה שערים וסייע להפועל קטמון להגיע לפלייאוף העליון של הליגה הלאומית, אבל בתחילת חודש מרץ איבד את מקומו בהרכב ועד לסיום העונה פתח עוד פעמיים בלבד.

"שמח ונרגש להגיע למועדון שהשאיפות שלו הן רק למעלה", אמר ברוכיאן, "מקווה שיחד נעשה את הקפיצה למקום הראוי לכולנו".

אחיינו של אורי מלמיליאן היה שותף לשתי אליפויות עם בית"ר ירושלים והצטיין בעונת 2007/08, אז כבש שמונה שערים ובישל עוד חמישה בדרך לדאבל הראשון בתולדות המועדון. במקביל גם רשם 10 הופעות וכבש שני שערים במדי נבחרת ישראל. בינואר 2012 עבר לפולוניה ורשה הפולנית, אך לאחר חצי עונה חזר לארץ כשחקן הפועל באר שבע, אותה עזב באוקטובר 2013 לטובת קדנציה שנייה בבית"ר ירושלים. שנה לאחר מכן חתם בקטמון שהייתה בליגה א', סייע לה לשוב ללאומית וכעת הוא מגיע לתחנה חמישית בקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully