וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עומרי שקל חתם בהפועל כפר סבא

הקשר בן ה-25, שכבש שבעה שערים ובישל עוד שמונה במדי הפועל ראשון לציון, הצטרף לירוקים: "ורוצה להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי". ישראל ראש בהפועל רמת גן, ערן רוזנבאום במרמורק

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל כפר סבא הודיעה היום (רביעי) על צירופו של הקשר עומרי שקל, שחתם על חוזה לעונה אחת. שקל בן ה-25 כבש שבעה שערים ובישל עוד שמונה במדי הפועל ראשון לציון בעונה הקודמת, והפך לרכש השלישי של הירוקים בקיץ הנוכחי, אחרי המגן חיים איצרין (הפועל פתח תקוה) והקשר קווין ריינשטיין (מכבי הרצליה). "אני שמח לחתום במועדון גדול כמו הפועל כפר סבא ורוצה להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי".

עוד בנושא:
שתי נקודות הופחתו ממאזנה של הפועל פתח תקוה
רון שושן חתם לעונה נוספת בהפועל עפולה
הפועל ראשון לציון החתימה את אבירם ברוכיאן
הפועל רמת גן צירפה את ברניסלב יובאנוביץ'

עומרי שקל שחקן הפועל כפר סבא. אתר רשמי הפועל כפר סבא, אתר רשמי
שחקן החיזוק השלישי של הפועל כפר סבא. עומרי שקל/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל כפר סבא

* השוער אסף רז, ששימש כשוער שני בבני יהודה בחצי העונה האחרונה ולפני כן שיחק בהפועל ניר רמת השרון, חתם בשורות הפועל איכסל, העולה החדשה ללאומית.

* הפועל רמת גן השלימה אמש את מרכז ההגנה שלה עם החתמתו לשנתיים של הבלם ישראל ראש, שעלה עם הפועל תל אביב לליגת העל בעונה החולפת. "אני נרגש ושמח לחזור לבית שלי, מאחל לנו עונה מלאה בהצלחות", אמר ראש לאחר החתימה. הוא מצטרף לברניסלב יובאנוביץ' הסרבי שהיה הרכש הראשון של האורדונים לקראת 2018/19.

* הפועל מרמורק צירפה את הקשר ערן רוזנבאום, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה ששיחק בעונה האחרונה במכבי הרצליה. הוא חוזר לשתף פעולה עם אלדד שביט, שאימן אותו לפני שנתיים בעירוני נשר. גם השוער היהודי אמריקאי אריק קלנופסקי (23) חתם בקבוצה מרחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully