וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: שתי נקודות הופחתו ממאזן הקבוצה, דורון גלנט הורחק לשנה

המלאבסים גם ספגו קנס בגובה 30 אלף שקל ויצטרכו להציג אישור מבקרת התקציבים בנוגע לכיסוי החובות, לפני שיקבלו אישור לפתוח את העונה בלאומית. הוועדה להעברת זכויות דחתה את דימיטרי סלוק

מנכ"ל בית"ר ירושלים משה דמאיו עם בעלי הפועל פתח תקוה דורון גלנט. יוסי ציפקיס
כרגע הקבוצה לא יכולה להירשם ללאומית. גלנט/יוסי ציפקיס

הפועל פתח תקוה תחל את עונת 2018/19 עם מינוס שתי נקודות, לאחר שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל העניש היום (רביעי) את הקבוצה בגין עבירות תקנוניות ואי תשלום משכורות מאז חודש מרץ. המלאבסים ספגו קנס של 30 אלף שקלים וכרגע לא יכולים להירשם לעונה הקרובה בליגה הלאומית, כל עוד לא יציגו אישור מבקרת התקציבים בנוגע לכיסוי החובות.

הדיין עו"ד גיורא לנדאו לא נענה לבקשת תובע ההתאחדות להשוות את העונש לזה של הפועל עכו מהשנה שעברה, כשהסביר: "אמנם בשני המקרים מדובר באירועים חמורים לכל הדעות, אך איני סבור כי הם זהים בדרגת חומרתם... חתימה על חוזים כפולים העולה כדי זיוף והטעיית המערכת - חמורה יותר".

הבעלים דורון גלנט, שנעדר מהדיון בשבוע שעבר ורק אתמול הגיע להעיד בבית הדין, הורחק לשנה אחת וספג קנס של 10 אלף שקלים. הדיין לנדאו כתב בהחלטתו על גלנט: "אשמתו המרכזית של הנאשם הייתה החלטתו המודעת שלא לכבד את הצ'קים שהופקדו בבקרה ולהביא לכך שעובדי המועדון לא יקבלו את שכרם. בנוסף, בכל מהלך העונה התנהל המועדון תחתיו בניגוד לדרישות".

בהמשך הערב, הוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל, דנה בהעברת הקבוצה לידיו של דימיטרי סלוק, ואסרה על סוכן השחקנים האוקראיני להשתלט על הקבוצה כל עוד הוא לא מספק מספר מסמכים על כוונותיו. "בישיבה הבאה בה יתייצב סלוק יהיה עליו להציג בפני הוועדה אישורים רשמיים על עיסוקיו השונים בשלוש השנים האחרונות לרבות מקורות ההכנסה השונים וכן דו"חות שהוגשו לרשויות המס בכל מדינה בה פעל בשלוש השנים האחרונות", נכתב בהחלטת הוועדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully