וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: דיוויד בלאט עזב, דרושאפקה מינתה את אחמט צ'אקי

אלופת היורוקאפ נפרדה מהמאמן הישראלי, שסגר שנתיים בליגה הטורקית ומועמד בין היתר לאולימפיאקוס. צ'אקי, שאימן את המועדון ב-2004 ו-2006, מגיע אחרי תקופה קצרה באלבה ברלין

ברני ארדוב

זה היה באוויר כבר זמן רב, אבל החל מהבוקר (חמישי) זה גם רשמי: דיוויד בלאט הוא כבר לא מאמנה של דרושאפקה. אלופת היורוקאפ הודיעה כי מינתה מאמן חדש במקום הישראלי - אחמט צ'אקי, שחתם לשנתיים וייכנס לנעליו של אקס מכבי תל אביב, אחרי תקופה קצרה באלבה ברלין. מ-1997 ועד 2004 שימש צ'אקי כעוזר מאמן בדרושאפקה, אותה אימן לתקופה קצרה ב-2004 וב-2006. העונה הקרובה תהיה הראשונה שלו כמאמן ראשי ביורוליג.

בלאט, שהוזכר בקיץ החולף כמועמד למספר קבוצות NBA אך לא הצליח לפלס את דרכו בחזרה לליגה הטובה בעולם. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הישראלי נמצא על הכוונת של אולימפיאקוס, שכן זו צפויה להיפרד מיאניס ספרופולוס. מלבד בלאט, המועמדים הנוספים להחליפו הם ז'ואן פלאסה, ולימיר פראסוביץ' ואנדראה טרינקיירי.

בלאט (59), אחד המאמנים המצליחים בתולדות הכדורסל האירופי, פתח את הפרק השני שלו בטורקיה בקיץ 2016, לאחר הקדנציה הסוערת בקליבלד. בעונתו הראשונה הגיע לרבע גמר היורוליג, שם נכנע 3:1 לריאל מדריד, ובשנייה, כאמור, הוליך את דרושאפקה הצנועה לתואר אירופי ראשון בתולדותיה. בליגה הטורקית זה הלך קצת פחות טוב, כשדרושאפקה נכנעה לאנאדולו אפס כבר ברבע הגמר.

עוד בנושא:

התחנה הבאה? דיוויד בלאט בין המועמדים המובילים לאמן את אולימפיאקוס
פנאתינייקוס ניצחה את אולימפיאקוס 70:84 וזכתה באליפות יוון
ריאל מדריד ניצחה את באסקוניה 85:96, השלימה 1:3 וזכתה באליפות
אנתוני פארקר בוחר: שמונת השחקנים הכי טובים איתם שיתף פעולה

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
נפרד מהכדורסל הטורקי. בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully