וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס ניצחה את אולימפיאקוס 70:84 וזכתה באליפות יוון

צ'אבי פסקוואל הוליך את הירוקים לתואר בפעם השנייה ברציפות עם 2:3 בסדרה במשחק שהופסק וחודש בשל זריקת חפצים לפרקט. מייק ג'יימס להט עם 18. ספרד: ריאל מדריד עלתה ל-1:2 על באסקוניה בגמר

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס עם מייק ג'יימס. GettyImages
יש אליפות. קלאתיס ומייק ג'יימס חוגגים/GettyImages

מזל טוב לפנאתינייקוס: קבוצת הפאר היוונית זכתה הערב (ראשון) באליפות שנייה ברציפות אחרי ניצחון במשחק החמישי של סדרת הגמר על אולימפיאקוס היריבה המושבעת 70:84. האדומים היו חזק במשחק במחצית הראשונה וירדו מהפרקט אחרי שאוהדי פאו זרקו לעברם חפצים. אולם, אחרי דקות ארוכות של הפסקה המחצית השנייה חודשה כשפאו התפוצצה ברבע השלישי עם 15:29 ועלתה ליתרון דו ספרתי ממנו אולימפיאקוס לא היתה יכולה לחזור.

מייק ג'יימס, הגארד שהגיע לקבוצה באמצע העונה, להט עם 18 נקודות, ניקוס פאפאס הוסיף 13, כשמאט לוג'סקי הוסיף 12 מול האקסית. ניק קלאתיס היה רגוע יחסית עם 9 נקודות ורק אסיסט אחד. מנגד, ג'מאל מקלין שהצטיין במשחק הקודם הוביל שוב את האדומים עם 16 נקודות, אבל ואסיליס ספאנוליס נעצר על 11 באחוזים לא טובים (4 מ-13).

שחקן ריאל מדריד לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
הצגה ענקית בוויטוריה. לוקה דונצ'יץ'/רויטרס

15,050 אוהדים הגיעו לאולם בוויטוריה, שיא כל הזמנים בליגה הספרדית, בתקווה לדחוף את באסקוניה לניצחון על ריאל מדריד במשחק השלישי של גמר הפלייאוף. אלא שאלופת אירופה, שהפסידה את המשחק הראשון בביתה, הוכיחה שוב איזה אופי יש לה כשניצחה בוויטוריה 76:81, החזירה לעצמה שוב את הביתיות ועלתה ל-1:2 בסדרה.

המשחק הזה היה צמוד לכל אורכו, עד שג'יי סי קארול צלף שלשה שקבעה 76:77 לריאל מדריד. באסקוניה נתקעה דקות ארוכות בלי לקלוע ודונצ'יץ' סגר עניין. דונצ'יץ', שלא פתח בחמישייה, היה איש המשחק הזה עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים. ג'יי סי קארול בלט כרגיל עם 3 שלשות ו-15 נקודות כשהשניים מחפים על משחק חלש של סרחיו יול (2 נקודות עם 0מ-10 מהשדה). רודריגו בובואה קלע 17 לבאסקוניה, שכעת תהיה חייבת שוב לנצח במדריד כדי לזכות באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully