וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם מהראן ראדי לא יתגמש, הוא לא יהיה בהפועל תל אביב"

בהנהלת האדומים התייחסו בצורה תקיפה למשא ומתן התקוע עם הקשר הוותיק. ראדי דורש חוזה ארוך טווח בעוד הפועל תל אביב מציע חוזה לעונה אחת בלבד. גם המשא ומתן עם ז'אורז'יניו לא מתקדם

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

בהפועל תל אביב מנסים לקדם את ההכנות לעונה הבאה, אך בינתיים הדברים תקועים. זהו גם המצב בנוגע למהראן ראדי שעזב את הפועל באר שבע. במועדון אמרו בנוגע לקשר: "אם הוא לא יתגמש בדרישות שלו הוא לא יהיה בהפועל תל אביב. יש לנו הרבה כבוד אליו, אבל חייב להבין שהוא שחקן בן 36 ולא ילד".

המאמן קובי רפואה לוחץ על הנהלת המועדון, שאגב שוהה בחו"ל, להחתים את ראדי. האדומים מוכנים להציע לקשר הוותיק חוזה לעונה אחת בלבד עם אופציה לעונה נוספת, אך ראדי עצמו דורש חוזה לפרק זמן ממושך יותר. ראדי לא מוכן לוותר בנושא ולכן המשא ומתן בין הצדדים תקוע. בהפועל תל אביב אף אומרים שאם ראדי לא יתגמש בעניין זה הוא לא יהיה במועדון.

גם המשא ומתן עם ז'אורז'יניו לא מתקדם. האדומים מחכים שהשחקן ינחת בישראל כדי לחדש את המשא ומתן איתו. גם הברזילאי דורש חוזה ארוך טווח וזה מה שמעכב את החתימה בין הצדדים. ז'אורז'יניו דורש חוזה לשלוש שנים בעוד שהפועל תל אביב מוכנה להחתימו לפרק זמן של שנתיים בלבד.

עוד בנושא
הליגה האירופית: מכבי תל אביב מול פרנצווארוש, בית"ר ירושלים נגד צ'יחורה
הרגע שבו אוחנה הבין - גם אני בובת טביב: על הפיצוץ בבית"ר ירושלים
בהפועל חדרה טוענים: הפועל תל אביב פנתה ליעקב אבבה, מאמינים שיישאר

מהראן ראדי חוגג איפות הפועל באר שבע 2017/18. ברני ארדוב
יגיע להבנות עם הפועל תל אביב? ראדי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully