וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חדרה טוענים: הפועל תל אביב פנתה ליעקב אבבה, מאמינים שיישאר

20.6.2018 / 12:40

התל אביבים הביעו עניין בבלם בן ה-26 שנחשב לשחקן חופשי, אך יצטרכו לשלם עליו דמי השבחה לקבוצה שעלתה יחד איתם לליגת העל. בחדרה בטוחים שהשחקן יאריך חוזה ושגם דובב גבאי יצטרף, מנשה זלקה חתם לעונה נוספת

צילום וידאו: מתן חדד

הפועל תל אביב פנתה בתקופה האחרונה לבלם יעקב אבבה במטרה לצרפו לסגל של קובי רפואה, כך לטענת גורמים בסביבת הפועל חדרה. אבבה בן ה-26 סיים את חוזהו בחדרה ויכול לעבור כשחקן חופשי, אם כי הפועל תל אביב תידרש לשלם עליו דמי השבחה. בחדרה מאמינים שהקפטן שלהם יישאר והגישו לו הצעה לחוזה חדש, כשהם בטוחים כי האדומים לא יהיו מוכנים לשלם דמי השבחה ולכן הבלם יחתום לעונה נוספת.

הפועל חדרה היא למעשה קבוצת הבוגרים היחידה בה שיחק אבבה. הוא היה עם הקבוצה שש שנים בליגה א', סייע לה להעפיל לליגה הלאומית ובעונה החולפת כבש שלושה שערים ב-34 משחקים והיה אחד מכוכבי העלייה השנייה ברציפות - הפעם חזרה לליגה הבכירה אחרי 39 שנות היעדרות.

הקבוצה הודיעה היום שמנשה זלקה חתם לעונה נוספת. בנוסף, העולה החדשה נמצאת במשא ומתן עם החלוץ דובב גבאי, יליד העיר שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בבני יהודה. בין הצדדים יש עדיין פערים, אבל בחדרה מאמינים שהם ניתנים לגישור והחלוץ יסגור מעגל וישחק בקבוצה בה כיכב אביו ז"ל.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: סלליך ירוויח 200 אלף דולר, לא כולל מענק החתימה
הרגע שבו אוחנה הבין - גם אני בובת טביב: על הפיצוץ בבית"ר ירושלים
התמריץ החדש לקבוצות הקטנות: מענק כספי למי שתגדיל את כמות הקהל

שחקן הפועל אשקלון דובב גבאי מאוכזב. לירון מולדובן
יגיע לעולה החדשה? דובב גבאי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully