וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב החליטו: אם נודח במוקדמות ליגת האלופות, לא נלך ליורופקאפ

20.6.2018 / 8:51

בתום שבועות של ישיבות החליטו האדומים לנסות את מזלם במפעל הבכיר של פיב"א, אך מסיבות כלכליות ואטרקטיביות לא להמשיך למפעל הרביעי ביבשת אם יודחו. בנס ציונה מחכים לאישור מועצת העיר כדי להירשם ליורופקאפ

one

בתום ישיבות של למעלה משבוע החליטה אמש (שלישי) הפועל תל אביב להירשם עד לסוף השבוע למוקדמות ליגת האלופות של פיב"א. האדומים יחזרו למסגרת האירופית, להוציא את ההשתתפות בליגה הבלקנית, לראשונה מאז אמצע שנות ה-2000, ויצטרכו לעבור ככל הנראה שני סיבובי מוקדמות על מנת להיכנס לשלב הבתים, שם ישחקו בעונה הבאה הפועל חולון והפועל ירושלים.

עוד בנושא
מיוחד - נדב הנפלד בן 50: "פסל החירות של הכדורסל הישראלי"
אנתוני פארקר בוחר: שמונת השחקנים הכי טובים איתם שיתף פעולה
חוזר להפועל חולון: מודי מאור מונה לעוזרו של דן שמיר
הפועל ירושלים: יונתן אלון מונה לעוזר המאמן, מיקי גורקה עוזב ומועמד לנהריה

הפועל ירושלים עורכת טקס למאמנה לשעבר, דני פרנקו, רפי מנקו, טיי מקי, טוני גפני. ברני ארדוב
לשנה הבאה באירופה הבנויה. הפועל תל אביב/ברני ארדוב

אלא שלצד ההחלטה הזאת של הנהלת הפועל תל אביב, קיבלו האדומים החלטה חשובה נוספת. אם האדומים לא יצליחו לעבור את המוקדמות, הם יוותרו על ההשתפות ביורופקאפ, וישחקו רק בליגת העל. בהפועל בחנו בשבועות האחרונים את העלויות הכלכליות של ההשתתפות במפעל הרביעי בחשיבותו ביבשת, מפעל בו השתתפה בעונה שעברה בני הרצליה, וההחלטה שהתקבלה היא ממניעים כלכליים ומחוסר האטרקטיביות של המפעל. בעונה שעברה כמחצית מהקבוצות שנשרו ממוקדמות ליגת האלופות בחרו שלא להמשיך ליורופקאפ.

מלבד הפועל תל אביב, הפועל חולון, הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, הנציגה החמישית של ישראל באירופה תהיה ככל הנראה עירוני נס ציונה, שסיימה את העונה במקום השמיני. הכתומים מחכים היום לאישור מועצת עיריית נס ציונה, שצפויה להעביר תקציב נוסף לקבוצה כדי להשתתף ביורופקאפ. לצד גורם כלכלי נוסף שהבטיח את תמיכתו, והתמיכה שתקבל ממנהלת הליגה, צפויים במועדון לרשום בעונה הבאה הופעה היסטורית באירופה.

הסכום הכולל שעומד בקופת המנהלת כתמיכה לקבוצות שמשתתפות באירופה הוא 2 מיליון שקל, כשכל קבוצה זכאית לעד חצי מיליון שקל, בתנאי שישחקו לפחות עשרה משחקים, כ-50 אלף שקל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully