וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: יונתן אלון מונה לעוזר המאמן, מיקי גורקה עוזב ומועמד לנהריה

19.6.2018 / 12:52

אלון יהיה עוזרו של עודד קטש, שאמר: "יונתן איש מקצוע מצוין, הידע והניסיון שצבר בשנים האחרונות יעזרו לנו מאוד". מיקי גורקה צפוי להחליף את אריק אלפסי בעירוני נהריה ומחכה לתשובות

ברני ארדוב

הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) על מינויו של יונתן אלון לתפקיד עוזר המאמן. אלון, 36, גדל בהפועל ירושלים והיה בצוות האימון של עודד קטש במועדון בעונת 2010/11. מאז הספיק בין היתר לשמש כעוזר המאמן בהפועל חולון משך שתי עונות, ובעונת 2016/17 שימש כעוזרו של מאיר טפירו באשדוד. בעונה האחרונה חזר להפועל חולון כעוזרו של דן שמיר.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש אמר לאחר המינוי: "יונתן איש מקצוע מצוין. אני שמח שייצא לנו לשתף פעולה העונה. יש לנו אתגרים רבים ואין לי ספק שהידע והנסיון שהוא צבר בשנים האחרונות ייסיעו לנו רבות".

אלון התייחס למינוי כשאמר: "אני שמח מאוד לחזור להפועל כעוזר המאמן. גדלתי במועדון הזה ואני מחובר אליו, למחלקת הנוער וכמובן לאוהדים כל ימי חיי".

מי שמסיים את דרכו במועדון הוא עוזר המאמן מיקי גורקה. גורקה הוא אחד המועמדים הבולטים לאימון עירוני נהריה, וכבר נפגש עם ראשי המועדון מהצפון, בו עבד בעבר, והוא מחכה לתשובה לגבי עתידם. יו"ר נהריה, ניסים אלפסי, צפוי לקבל החלטה לגבי מאמן הקבוצה עם שובו מחופשה פרטית במרוקו בימים הקרובים.

מודי מאור, מיקי גורקה, הפועל ירושלים,. ברני ארדוב
בדרך צפונה? גורקה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully