וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: פיצוץ בין אלי אוחנה לאלי טביב: "הם כבר לא יוכלו להיות ביחד"

19.6.2018 / 21:23

מחזיק זכויות הניהול בבית"ר ירושלים לא מגיע לבית וגן, ונמצא בנתק מהבעלים: "סיים להיות השכפ"צ של טביב, הבין שהיה תמים". נראה שהקרע לא ניתן לאיחוי, אך אוחנה לא מתכוון להתפטר

מערכת וואלה

פיצוץ בבית"ר ירושלים. מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה לא הגיע לבית וגן בשלושת הימים האחרונים ולמעשה ישנו נתק בינו לבין הבעלים אלי טביב. המתיחות בין השניים החלה בסיום העונה החולפת, בנוגע להתנהלות העתידית של הקבוצה, האופציה על חן עזרא, מינוי מאמן ודרך ההתנהלות במועדון. חוסר ההסכמות בין השניים היוו שיקול בהחלטה של טביב לקיים מסיבת עיתונאים ולהודיע כי הוא זז הצידה, מסע"ת בה אוחנה החליט שלא לשבת לצידו של הבעלים.

גורם המעורה בפרטים אמר היום: "אוחנה סיים להיות השכפ"צ של טביב. הוא הבין שהוא היה תמים בזה שניסה שנה שלמה לשנות אותו. טביב לא ישתנה, זה מופע של איש אחד וכולם לידו אוויר. אוחנה עכשיו מבין שהוא וטביב כבר לא יוכלו להיות ביחד יותר ונלחם על הכבוד שלו".

עוד בנושא

מרסל הייסטר מדבר לראשונה: "רוצה להישאר באירופה, סירבו למכור אותי"
הגרלת הליגה האירופית ברביעי: צומצמו היריבות של בית"ר ירושלים
קלאודמיר: "מעריך את כץ וקלינגר. מחכה כבר לחתום בהפועל חיפה"

אלי אוחנה נציג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי טביב. קובי אליהו
טביב ואוחנה בימים קרובים יותר. אוחנה וטביב/קובי אליהו

אוחנה ספג במשך שנה שלמה הרבה מאוד ביקורות על התפקוד שלו מתחת לטביב וכמו כן על העובדה כי טביב ממשיך להתנהל רגיל, על אף השעייתו והעברת זכויות הניהול. גם לאחרונה, על אף מסיבת העיתונאים והודעת טביב כי הוא זז הצידה, טביב מנהל את כל העניינים מול סוכנים, מול גיא לוזון ומול אנשי המועדון ומעדכן את אוחנה בסופם של מהלכים.

אוחנה צבר הרבה בבטן במשך תקופה ארוכה, אך נראה כי הקרע הנוכחי הוא כזה שלא ניתן לאיחוי. גורמים שניסו לאחות את הקרע בין השניים מספרים על שיחות זועמות של אוחנה לטביב והשיא הוא בימים האחרונים, שמחזיק זכויות הניהול כבר לא הגיע לבין וגן.

אוחנה מבין כי לא יוכל לעבוד תחת טביב והאופציות שעל הפרק הן שאוחנה ימשיך לנהל את המועדון תחת המתווה של ראש העיר, מתווה בו ייתן טביב מכתב התנתקות לשנה עם תג מחיר ריאלי. אופציה נוספת עבור טביב היא לפטר את אוחנה. אוחנה מיוזמתו אינו מתכוון להתפטר ומתכוון להילחם מתפקידו, על מנת למנוע מטביב לרוקן את הקבוצה מנכסיה בהמשך. יש לציין כי ללא חתימה של אוחנה, טביב לא יוכל למכור אף שחקן בעונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully