וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייסטר מדבר לראשונה: "רוצה להישאר באירופה, סירבו למכור אותי"

18.6.2018 / 8:39

מגן בית"ר ירושלים שלא התייצב לפתיחת האימונים, נחוש לעזוב. קלאודמיר: "תהיה לי קבוצה בישראל". טביב מסרב לשלם דמי השאלה על אינברום, סאבו או ורד צפויים להימכר אחרי אירופה

מערכת וואלה!

בבית"ר ירושלים ממשיכים בעצלתיים את ההכנות לעונה הבאה. אריק סאבו נחת אתמול (ראשון) ומצטרף לאימונים אך ייתכן כי לאחר המשחקים באירופה הוא יימכר להפועל באר שבע. מעבר לסאבו, עדיין לא ברור עתידו של עידן ורד. מכבי חיפה הגישה הצעה עבור השחקן אך בשלב זה הדרישות של אלי טביב הן ליותר מחצי מיליון יורו, מחיר שחיפה מסרבת לשלם.

למרות שתנאי שכרו של אור אינברום בבית"ר מסוכמים, עדיין אין הבנות סופיות עם גנט בנוגע לדמי השאלתו. בבית"ר מוכנים לקחת אותו רק במידה שההשאלה בחינם ובשלב זה עדיין אין הבנות סופיות אל מול הבלגים. בכל מקרה, עלות שכרו של אינברום פלוס השאלה תעלה לבית"ר כמיליון ש"ח. היות וטביב אינו מתכוון להביא העונה כספים מהבית, משמעות צירופו של אינברום היא כי אחרי אירופה יימכר לפחות אחד מהשניים, אריק סאבו או עידן ורד.

מרסל הייסטר שוהה כעת בחופשה בגרמניה ואמר אתמול: "אני לא רוצה שבית"ר תיפגע ואני לא רוצה להיפגע. יש סיטואציה שעורכי הדין מטפלים בה, אני מאמין שבסוף זה יסתדר לטובת כולם. אני לא רוצה מלחמה, אני רוצה להישאר באירופה קרוב למשפחה שלי, כבר לפני שנה ביקשתי שזה מה שיקרה וסירבו למכור אותי. כרגע בית"ר טוענת שהאופציה חוקית, עורכי הדין שלי טוענים אחרת, אני מקווה שבסופו של דבר הכל יסתדר עבורי וגם עבור בית"ר".


עוד בנושא:

טביב מוכן להתגמש עם מכבי חיפה בעניין ורד. הפערים עדיין גדולים
בית"ר ירושלים מימשה את האופציה על סירושטיין, סוכמה העברת אינברום

סיראז' נסאר שחקן הפועל עכו מול אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
בית"ר מסרבת כרגע לשלם עבורו דמי השאלה. אור אינברום, מימין/אדריאן הרבשטיין

במקרה של בן אז'ובל וגבי קניקובסקי, בית"ר תהיה חייבת לשלם דמי העברה להפועל עכו ולכן אלי טביב מתלבט לגבי העסקאות, במיוחד כל עוד לא נכנס כסף לקופת המועדון ממכירת שחקן. אלי אוחנה וגיא לוזון לא מוכנים לשמוע בשלב זה על מכירת אחד השחקנים והמאמן אף הבהיר לטביב כי עדיף לא לצרף אף שחקן אם זה מה שישמור על הסגל הנוכחי.

קלאודמיר פריירה התאכזב מהעובדה כי בית"ר לא האריכה את חוזהו אך הבהיר: "אני לא דואג, תהיה לי קבוצה בישראל. מאוד רציתי להמשיך בבית"ר אבל אלה החיים". בתוך כך, בבית"ר יחלו לחפש מגן שמאלי במקומו של מרסל הייסטר, שייתכן כי בעקבות השיחות בין בית"ר לעורכי דינו יהיה ניסיון למכור אותו לקבוצה בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully