וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד מחכה לתשובה מלברון ג'יימס, "ההחלטה לא תהיה זריזה"

בארה"ב טוענים שהקאבס לא קיבלו וככל הנראה גם לא יקבלו אינדיקציה לפני הדראפט בנוגע לעתיד הכוכב, אך "ינסו לשדרג את הסגל בלי קשר". כריס פול מנסה לגייס את לברון בכל הכוח, הקליפרס יוותרו על תאודוסיץ'?

עריכת וידאו: מתן חדד

דראפט ה-NBA ייערך בלילה שבין חמישי לשישי, וקליבלנד תבחר בו שמינית. אלא שהקאבס, כך על פי דיווחים בארצות הברית, יצטרכו לעשות כך בלי לדעת האם לברון ג'יימס נשאר או עוזב. "ג'יימס צריך להחליט עד ה-29 ביוני האם לנצח את אופציית השחקן שלו לעונה הקרובה - 35.6 מיליון דולר - או להפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל, וגם אם זה יוכל לשוב לקליבלנד", נכתב ב-Clevelad.com. "במילים אחרות, ללברון יש הרבה זמן לבחור איפה הוא רוצה לשחק בעונה הבאה. לג'נרל מנג'ר קובי אלטמן, בדראפט הראשון שלו, יש ימים ספורים להחליט על הבחירה השמינית.

"על פי מקורות, הנהלת קליבלנד והמחנה של ג'יימס היו בקשר בטלפון, אך פגישה לא נרשמה, כמו גם דיאלוג אמיתי על עתידו של לברון, בגלל שהכוכב עצמו לא עדיין לא יודע. קליבלנד אותתה שהיא מנסה לשדרג את הקבוצה שלה, בלי קשר לאם לברון נשאר או הולך. הם מדברים עם קבוצות בניסיון להשיג בחירת דראפט גדולה יותר באמצעות טרייד, ומחפשים שחקנים מנוסים שיכולים לשפר את הסגל ולפתות את ג'יימס. הם גם "אובססיביים" בנוגע לדראפט מאז הטרייד על קיירי בקיץ שעבר, כך שהאפשרות שיבחרו בעצמם נראית ריאלית מאוד".

עוד נכתב כי הקאבס כבר פנו לסן אנטוניו בנוגע לאפשרות עסקה סביב קוואי לאונרד, כשגם שמו של קמבה ווקר הוזכר.

על פי אדריאן ווג'נראוסקי, "קליבלנד תשמח להעביר את קווין לאב בנוסף הבחירה השמינית ולהשיג משהו בליל הדראפט, אבל ספק אם החבילה הזאת תשיב להם את הכוכב לו הם מקווים. ההחלטה של לברון לא תהיה זריזה, וככל הנראה תיגרר עד יולי".

עוד בנושא:

תעלומת לוקה דונצ'יץ' בדראפט: למה "קבוצות טובות מתות עליו, ורעות שונאות אותו"?
נייט רובינסון בראיון חושפני: "לשחק ב-NBA גרם לי לדיכאון"
המהלך שישאיר את לברון? דיווח: קליבלנד מעוניינת בקוואי לאונרד

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
בקליבלנד, ובכל הליגה, ממתינים. לברון/GettyImages

עוד שמועות מרחבי הליגה

* על פי דיווחים בארצות הברית, כריס פול לא מעוניין לעזוב את יוסטון אף שיהיה שחקן חופשי, כי אם בשיפור הרוקטס. "מישהו קרוב אליו אמר לי שהוא מתרכז בלגייס את לברון, כפי שמעולם לא עשה מאז שהגיע לליגה", כתב אדריאן ווג'נראוסקי. עם זאת, לפי סטיבן איי סמית', "פול החל להגיד לאנשים שלברון לא מתכוון להגיע ליוסטון, כי הוא רוצה להיות בלוס אנג'לס".

* ועוד מווג'נראוסקי: "לת'אנדר יש סיכוי אמיתי להשיב את פול ג'ורג'" - אף שעל פי כל ההערכות, הפורוורד מעדיף לעבור ללוס אנג'לס לייקרס.

* בניגוד לדיווחים, סקרמנטו לא מעוניינת להעביר את הבחירה השנייה לקליפרס בתמורה לבחירות 12 ו-13.

* לוס אנג'לס קליפרס צפויה לוותר על מילוש תאודוסיץ', שהחמיץ 37 משחקים אשתקד. "הסיבה העקרית היא החששה של ראשי הקליפרס ממצבו הרפואי", נכתב ב"ספורטאנדו".

עוד באותו נושא

המהלך שישאיר את לברון? דיווח: קליבלנד מעוניינת בקוואי לאונרד

לכתבה המלאה
שחקן יוסטון כריס פול. AP
ריאלי או לא ריאלי? כרס פול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully