וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ג'ייקובן בראון: גם זאק לידיי מועמד להגיע להפועל ירושלים

18.6.2018 / 17:47

הפורוורד של גלבוע/גליל הרשים את אנשי המועדון בסדרת הפלייאוף ועשוי להצטרף לחברו שחתם. אמארה סטודמאייר אמור לחזור, חואקין שוכמן על הכוונת. עתידו של ליאור אליהו בסימן שאלה

עריכת וידאו:ניר חן

הפועל ירושלים ממשיכה לבנות את הסגל לאחר עזיבת אורי אלון. אחרי ההודעה מוקדם יותר היום (שני) על החתמתו של ג'ייקובן בראון לשנתיים הבאות, לוואלה! ספורט נודע כי אחד המועמדים להצטרף אליו הוא זאק לידיי, ששיתף איתו פעולה בצורה מוצלחת העונה בהפועל גלבוע/גליל. לידיי (24, 2.01 מ') הרשים את ראשי ירושלים בסדרת הפלייאוף מולם, וכעת הם שוקלים להחתים גם אותו.

לידיי הפך העונה לאחד משחקני הפנים הטובים בליגה, עם ממוצעים של 19.5 נקודות (52 אחוז ל-2, 37 אחוז ל-3, 82 אחוז מהעונשין), 8.2 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק. בפלייאוף סיפק 19.8 נקודות (61 אחוז ל-2, 37 אחוז ל-3, 72 אחוז מהעונשין), 6.3 ריבאונדים ו-0.8 חסימות.

לידיי, יליד דאלאס, החל את לימודיו באוניברסיטת דרום פלורידה, עבר לווירג'יניה טק, ישב שנה אחת בחוץ והשלים עוד שנתים של משחק. בעונתו האחרונה במכללות העמיד ממוצעים של 16.5 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא:
הפועל ירושלים החתימה את ג'ייקובן בראון לשנתיים
הפועל ירושלים הודיעה שתשחק בליגת האלופות של פיב"א בעונה הבאה
היום שאחרי אורי אלון: על פי ההערכות תקציב הפועל ירושלים יקוצץ בכחצי

זאק לידיי הפועל גלבוע/גליל מול הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הצטיין בפלייאוף מול ירושלים. זאק לידיי/ברני ארדוב

שחקן נוסף אותו מקווים בירושלים לצרף הוא אמארה סטודמאייר, וכרגע מסתמן כי השחקן אכן יחזור בעונה הבאה. ראשי המועדון הודו בפגישה עם התקשורת, ביום ההכרזה על העזיבה של אלון, כי סטודמאייר מעוניין לשוב להפועל ירושלים. גם השחקן עצמו שב ואמר בימים האחרונים כי הוא מעוניין לשחק בקבוצה.

בירושלים עוקבים גם אחר מצבו של שחקן נוסף מגלבוע/גליל, חואקין שוכמן. לשחקן חוזה לעונה נוספת בקבוצתו, וגם מכבי תל אביב מחזרת אחריו. בשלב זה, מעריכים בבירה, נראה כי גלבוע לא תמהר לשחררו.

אף שליאור אליהו חתום על חוזה לעונה נוספת בירושלים, עתידו עדיין לא ברור. במועדון ישנם קולות הקוראים לנסות ולהתיר את ההסכם עימו, ולהחתים שחקן אחר במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully