וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: סוכנו של קואנקה נחת במטרה לזרז סיכום על עזיבה

18.6.2018 / 10:18

האלופה מנסה להגיע להסדר מהיר עם הספרדי שלא נמצא בתכניות. אחת האפשרויות היא מעבר שלו לקבוצה אחרת והשלמת שכר מצד האדומים. במועדון מקווים שקורהוט ימצא קבוצה אחרת בקרוב

יוסי ציפקיס

סוכנו הזר של איסק קואנקה הגיע לישראל על מנת להסדיר את השחרור שלו מהפועל באר שבע. כידוע, המועדון הודיע לספרדי שהוא לא בתוכניות המקצועיות, אבל הוא דורש את מלוא חוזהו. בבאר שבע לא מסכימים לדרישה ומנסים להגיע להסדר על שחרורו של קואנקה ללא תמורה, תמורת פיצוי חלקי.

אנשי באר שבע הבהירו לסוכנו של קואנקה שהם ימשיכו להעניק לשחקן את כל התנאים שהיו לא עד עכשיו, כולל השכר כמובן, אך הספרדי מאוכזב מההתנהלות מולו בעיקר בשל דרישת המועדון שיחליף דירה. הסוכן שוחח עם השחקן והמטרה שלהם היא לנסות להגיע לפתרון. אחת האופציות היא למצוא לשחקן קבוצה שתשלם חלק מהשכר שלו בבאר שבע, כאשר האדומים ישלימו את הפער הכספי.

בעיה שעומדת בפני המועדון במקרה שקואנקה ימצא קבוצה בספרד, היא במיסוי. במקרה כזה יוטל עליו מס גבוה יותר וכדי להגיע לסכום הנטו שהוא מרוויח בישראל, באר שבע תהיה צריכה לשלם לו פיצוי גבוה יותר.

כך או אחרת, בבאר שבע מקווים להגיע לסיכום מהיר עם קואנקה על התרת חוזהו, על מנת לפנות מקום לזר. על הפרק עומדים הניסיונות לצרף את אריק סאבו או ארנסט אסנטה. בנוסף בקבוצה מקווים להגיע להסדר עם מיהאי קורהוט. כמה קבוצות בהונגריה הביעו עניין בשאילתו מהאלופה הישראלית.


עוד בנושא:

הפועל באר שבע השעתה את איסק קואנקה ליומיים
מחלוקת חדשה בין הפועל באר שבע לקואנקה בנוגע לדירתו
איסק קואנקה: "לא מגיע לי לקבל יחס כזה, אני לא פושע"

שחקן הפועל באר שבע איסק קואנקה. יוסי ציפקיס
מה יהיה גובה הפיצוי? קואנקה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully