וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסק קואנקה: "לא מגיע לי לקבל יחס כזה, אני לא פושע"

13.6.2018 / 20:05

"אם לא רוצים שאשאר, הם צריכים לכבד ולתת לי את החוזה שלי. הייתי מאה אחוז מקצוען, תמיד כיבדתי את הקבוצה, אני לא ראוי ליחס הזה". בלעדי: אחרי שקיבל הודעה כי הוא לא בתוכניות, פותח פה ענק על הפועל באר שבע. המועדון בתגובה: "לא מתדיינים עם שחקנים בתקשורת"

צילום מסך

הפועל באר שבע הודיעה היום (רביעי) באופן רשמי לקשר איסק קואנקה שהוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות ואף לא ייצא למחנה האימונים עם הקבוצה אם יתעקש להישאר. אלא שכעת, בשיחה בלעדית עם וואלה! ספורט, הספרדי חושף לראשונה את תחושותיו וטוען: "אף אחד לא ראוי ליחס כמו שאני מקבל, אני לא פושע".

עוד בנושא:

קורהוט וקואנקה לא שותפו במשחקונים באימון הפתיחה של באר שבע
בעקבות המתיחות עם יואב כץ: קלינגר הקפיא את ההכנות
הקשר האחורי רוג'ר סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב

איסק קואנקה שחקן הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
איסק קואנקה/סוכנות ג'יני

קואנקה דיבר בכנות ואמר: "אני באמת לא יודע למה מתייחסים אליי ככה. אם הם לא רוצים שאשאר פה, הם צריכים לכבד ולתת לי את החוזה שלי. עבדתי קשה החל מהרגע הראשון שלי בבאר שבע. זה שלא שיחקתי לא היה בגלל שלא השקעתי או בגלל התנהגות לא טובה, זה היה כי המאמן החליט מקצועית שהוא לא רוצה שאשחק. למרות שכמעט לא שיחקתי, הייתי תמיד בגישה טובה וברצון לעזור לקבוצה. הייתי מאה אחוז מקצוען ואני לא ראוי ליחס כמו לפושע. תמיד כיבדתי את הקבוצה, את החברים שלי לקבוצה ואת כולם. חשוב לי לציין שאני מעריך את השחקנים שממשיכים להתייחס אליי בכבוד למרות הסיטואציה".

כפי שפרסמנו אמש, בבאר שבע החליטו שהמאמן יערוך שיחה אישית עם קואנקה ומיהאי קורהוט ויבהיר להם שגם אם יתעקשו להישאר בקבוצה הם לא יהיו חלק מקצועי ממנה וישתתפו אך ורק באימונים. בעוד שקורהוט יחפש לו קבוצה, קואנקה מתעקש לקבל כפיצוי את מלוא חוזהו. עוד לפני כן, הספרדי אמר לסביבתו: "אחרי שאתה לא משחק בישראל כדורגל שנה, קשה למצוא קבוצה אחרת. יש לי חוזה ואני מצפה שיכבדו אותו".

בהפועל באר שבע אמרו בתגובה: "איננו מתדיינים עם שחקנים דרך אמצעי התקשורת, שחקנים שרוצים בכך יודעים שיש להם קשר ישיר איתנו". גורם בקבוצה הוסיף: "לאיסק הייתה שיחה גלויה עם ברק, בה הובהר לו כי אינו בתוכניות המקצועיות בצורה הכי ברורה וישירה שיש, כך שלא ברור על מה הטענות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע הפצוע. ברני ארדוב
חיבור מושלם עם המועדון. ויטור/ברני ארדוב
"אתה רואה את החברים שלך מתאמנים ומשחקים כרגיל, עושים את מה שהם אוהבים, ואתה מתאמן בצד. ברגעים האלו אתה צריך להיות מאוד חזק מנטלית"

בעניין אחר, בלם הקבוצה מיגל ויטור התראיין באריכות לאחד מאתרי האינטרנט בפורטוגל וסיפר על ההתאלקמות בישראל והעונה הקשה שעבר. ויטור בן ה-28 סבל מפציעות חוזרות ונשנות בברך, שותף העונה ב-12 משחקים בלבד בכל המסגרות וכעת מצוי בשיקום מניתוח.

"יש לי חוזה לעוד שנתיים ואשאר בהפועל באר שבע לפחות עד הסוף שלו", אמר ויטור, "אני מאוד שמח שם, המועדון תמך בי מאוד לכל אורך הדרך והאריך לי חוזה פעמיים בתקופות קשות. אני מרגיש את התמיכה וההערכה של האוהדים והתאקלמתי מצוין בישראל".

על העונה החולפת: "הייתה עונה של עליות ומורדות. כמעט עלינו לליגת האלופות, אבל הפסדנו למאריבור ואני חושב שהייתה להדחה הזו השפעה. מאוד רצינו לעלות לשלב הבתים וזה פגע בנו. פתיחת העונה הייתה קשה, אבל בישראל יש פלייאוף עליון בו משחקות שש הראשונות. שם הראינו שאנחנו הקבוצה הכי טובה בישראל".

על ההתמודדות עם הפציעה: "האליפות הייתה נקודת אור בתקופה קשה מבחינה אישית. קשה לראות את הדברים מהצד. בעונה שעברה זכינו באליפות והוכתרתי ל'שחקן העונה'. קיוויתי להמשיך לפחות באותו קו, אבל זה היה בלתי אפשרי בגלל שנפצעתי. עכשיו אני צריך לעבוד קשה כשהמטרה היא לחזור לאותה רמה בה הייתי".

עוד על הפציעה: "שיחקתי מעט מאוד העונה וזה היה קשה. תקופה של פציעה היא מבחן בשביל כדורגלנים. אתה רואה את החברים שלך מתאמנים ומשחקים כרגיל, עושים את מה שהם אוהבים, ואתה מתאמן בצד. ברגעים האלו אתה צריך להיות מאוד חזק מנטלית".

על ישראל: "ביום-יום לא מרגישים את כל הדברים שרואים בחדשות ברחבי אירופה. המשפחה שלי ואני צופים בחדשות וכל הזמן מעודכנים, אבל לא מרגישים את זה. הבנות שלי מאוד אוהבות את ישראל, הן כבר יודעות לדבר עברית די טוב ולגמרי השתלבו במדינה. אם להיות כן, בישראל אני מרגיש יותר בטוח מבכל מדינה באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully