וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פתחה עונה, קורהוט וקואנקה לא שותפו במשחקונים הפנימיים

12.6.2018 / 20:50

כשבועיים לפני מחנה האימונים המסורתי בפולין, האלופה הזניקה את העונה החדשה לדרך עם שני שחקני הרכש עזרא ושיימן. שני הזרים שלא בתוכניות נטלו חלק אך לא שותפו כלל בשלב המשחקונים

יוסי ציפקיס

(עדכון ראשון: 11:32)

הפועל באר שבע פתחה הערב (שלישי) באופן רשמי את עונת 2018/19, כאשר ערכה את אימון הפתיחה בהשתתפות שני שחקני הרכש החדשים שהצטרפו במהלך הקיץ: חן עזרא ושמואל שיימן. אליניב ברדה השתתף באימון, אם כי הוא עוד צפוי לשבת עם ההנהלה כדי לסגור סופית מה יהיה תפקידו לאחר הפרישה. האלופה תצא ב-24 ביוני למחנה האימונים המסורתי באופלניצה, ובמהלך 10 הימים שלה בפולין תקיים האלופה שלושה משחקי אימון מול קבוצות מהליגה הבכירה. ב-27 ביוני היא תפגוש את קורונה קיילצה, שלושה ימים לאחר מכן תשחק מול לך פוזנן (באצטדיון בפוזנן) וב-3 ביולי תפגוש במתחם אופלניצה את פוגון שצ'צ'ין.

עוד בנושא

שמואל שיימן חתם בהפועל באר שבע: "מצפה לאתגרים החדשים"
דודו גורש חתם לעונה נוספת בהפועל באר שבע: "זה הבית שלי"

שחקני הפועל באר שבע שמואל שיימן, חן עזרא. יוסי ציפקיס
יצאו לדרך חדשה. חן עזרא ושמואל שיימן באימון הפתיחה/יוסי ציפקיס

שני הזרים איסק קואנקה ומיהאי קורהוט לא שותפו במשחקונים הפנימיים שקיימה הקבוצה באימון הפתיחה. זהו אינו סוד שהשניים לא נמצאים בתוכניות המקצועיות של האלופה, אך היום השניים קיבלו רמז עבה לגבי עתידם אם לא יסכימו להגיע להסדר על התרת חוזיהם. בבאר שבע הבהירו לשניים שהם לא בתוכניות, אך לא מתכוונים לנדות אותם מהאימונים אלא רק להדיר אותם מהחלקים הטקטיים דוגמת משחקונים. מי שכן שותפו היו מוחמד גדיר ותומאש פקהארט שמעמדם עדיין מתנדנד. בנוסף, ברק בכר ישוחח עם וובה בראון, עמית ביטון ועמראן אלקרינאוי ויודיע להם על התוכניות שלו לגביהם.

שיר צדק יוכל לקחת חלק במשחקי ההכנה במהלך מחנה האימונים, מיד אחרי שהשעייתו תסתיים ב-19 ביוני. הבלם יוכל לחזור למשחקים רשמיים כבר במשחק הראשון של מוקדמות ליגת האלופות.

שמואל שיימן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully