וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו גורש חתם לעונה נוספת בהפועל באר שבע: "זה הבית שלי"

10.6.2018 / 16:40

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השוער בן ה-38 ימשיך לעונה רביעית בשורות האלופה: "מקווה להוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה". גדיר זומן לאימון הפתיחה, גם קואנקה יתייצב: "יש לי חוזה, למה שלא אגיע?"

צילום מסך

דודו גורש חתם היום (ראשון) באופן רשמי לעונה נוספת בהפועל באר שבע. כפי שפרסמנו לפני כשבועיים, גורש סיכם את תנאיו בעל פה עם הנהלת המועדון וסיכם שעם חזרתו לארץ יחתום רשמית על החוזה. הבוקר חזר השוער לארץ מחופשה ובשעות הצהריים חתם רשמית על החוזה. השוער הוותיק אמר לאחר החתימה: "אני שמח ומתרגש לחתום לעונה נוספת במקום שמזמן הפך לבית שלי, מקווה לעזור ולהוביל את הקבוצה קדימה גם בעונה הבאה".

זו תהיה עונתו הרביעית בשורות הפועל באר שבע, כאשר חוזהו הקודם הסתיים בסוף העונה. בגורש בן ה-38 התעניינו לא מעט קבוצות מאז סיום העונה, ביניהן הפועל חדרה, אך השוער העדיף להישאר בסגל האלופה ולהיאבק על מקומו. כזכור, במהלך העונה האחרונה איבד גורש את מקומו כשוער ראשון לטובת גיא חיימוב.

דודו גורש שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נשאר בבירת הנגב. דודו גורש/ברני ארדוב

בעניין אחר, בקבוצה זימנו את מוחמד גדיר לאימון הפתיחה. בבאר שבע עדיין לא הודיעו לגדיר אם הם מממשים את האופציה עליו ויש להם עד סוף החודש לעשות זאת, אך בשלב זה החליטו לזמן אותו לכל הפחות לאימוני טרום העונה. אם גדיר ישוחרר הוא זכאי לפיצוי של כ-100 אלף יורו.

גם מיהאי קורהוט ואיסק קואנקה זומנו לאימון הפתיחה ומתכוונים להגיע אליו. "יש לי חוזה ואני חלק מהקבוצה, אז למה שלא אגיע?", אמר קואנקה לסביבתו. הקשר רוצה את משכורתו המלאה ובשלב זה מסרב להתפשר, כאשר בבאר שבע יישבו איתו עם חזרתו לארץ בתקווה להגיע להסדר על התרת חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully