וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שמואל שיימן חתם, דודו גורש סיכם בעל פה לעונה נוספת

29.5.2018 / 14:49

מגנה השמאלי בן ה-30 של הפועל חיפה חתם באלופה ויצטרף בעונה הבאה. השוער הוותיק השוהה בחופשה בחו"ל קיים שיחות טלפוניות עם ראשי האלופה והוא צפוי להשלים ארבע עונות במועדון

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

ממחזיקת הגביע לאלופה: שמואל שיימן חתם היום (שלישי) בהפועל באר שבע. המגן השמאלי של הפועל חיפה (30) שיחק בעבר גם במכבי חיפה והפועל תל אביב והאלופה תהיה קבוצתו הרביעית בישראל. שחקן נוסף שככל הנראה ימשיך בטרנר הוא השוער דודו גורש, שסיכם את תנאיו בעל פה לעונה נוספת וצפוי לחתום על חוזה חדש במועדון לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים התנהלו שיחות טלפוניות בין גורש לראשי המועדון וכעת סיכמו הצדדים את כל הפרטים.

עוד בנושא

מהראן ראדי עוזב את הפועל באר שבע
חן עזרא צפוי לחתום לשלוש שנים בבאר שבע
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

דודו גורש שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ממשיך. דודו גורש/ברני ארדוב

גורש שוהה בימים אלו בחופשה עם משפחתו בחו"ל ולכן השיחות והסיכום הם רק בעל פה בשלב זה. עם זאת, גורמים בסביבתו של השוער ובתוך המועדון, מעריכים שלא צפויות בעיות ועם חזרתו של השוער מהחופשה הדברים יועלו על כתב והחוזה ייחתם.

גורש בן ה-38 צפוי לשוב לישראל בסוף השבוע הבא ולאחר כמה ימים צפויה להיערך הפגישה. זו תהיה עונתו הרביעית בשורות הפועל באר שבע, כאשר חוזהו הקודם הסתיים בסוף העונה. בגורש התעניינו לא מעט קבוצות בתקופה האחרונה, ביניהן הפועל חדרה, אך השוער העדיף להישאר בסגל האלופה ולהיאבק על מקומו. כזכור, במהלך העונה האחרונה איבד גורש את מקומו כשוער ראשון לטובת גיא חיימוב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully