וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: מהראן ראדי לא ימשיך לעונה נוספת

28.5.2018 / 14:37

הקשר הוותיק נפגש עם אלונה ברקת וברק בכר ומסר להם את החלטתו לעזוב: "רוצה לקחת חלק מרכזי יותר, החלטתי לחפש את האתגר הבא בקריירה". ברקת: "מהראן הוא סמל ודוגמה, מודה על הכל"

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

בסיומה של פגישה שנערכה היום בין מהראן ראדי, אלונה ברקת, אסי רחמים וברק בכר החליט השחקן שלא להמשיך עונה נוספת בהפועל באר שבע. ראדי, אחד הקפטנים של הקבוצה, הסביר לשלושה שהוא חש תחושת מיצוי.

לאחר מכן אמר ראדי: "לפני הכל אני רוצה להודות לאלונה, אסי, ברק, לצוות, לכל חבריי לקבוצה וכמובן לאוהדים הנהדרים של באר שבע. אחרי חצי עונה בה היו לי התלבטויות רבות, בין השאר בגלל המשפחה כמו גם בגלל הצד המקצועי - בו אני רוצה לקחת חלק מרכזי יותר, החלטתי לחפש את האתגר הבא בקריירה. ההישגים, התארים, והחוויות שהיו לי בבאר שבע ובמיוחד האוהדים הנפלאים ואלונה המיוחדת תמיד ישארו בליבי. תודה לכולם, אני בטוח שנתראה בעתיד".

ראדי בן ה-35 הגיע לבאר שבע בקיץ 2015 וזכה איתה בשלוש אליפויות. עוד לפני כן שיחק שלוש שנים במכבי תל אביב וגם בהן זכה באליפות, כלומר יש לו שש אליפויות רצופות בישראל. לראדי היה חלק מרכזי בהצלחה הכבירה של הקבוצה מבירת הנגב ומלבד התארים, הוא שיחק במדיה בשלב הבתים של הליגה האירופית בשני קמפיינים שונים.

עוד בנושא:

חן עזרא קרוב לסיכום בהפועל באר שבע
בתיה שהר: "בן יעזוב אם יגיעו עוד שני חלוצים"
מיכאל אוחנה נותח בלונדון, ייעדר 6-9 חודשים

שחקן הפועל באר שבע מהראן ראדי חוגג. לירון מולדובן
שלוש שנים בלתי נשכחות. ראדי/לירון מולדובן

מהפועל באר שבע נמסר: "מהראן, אחד הקפטנים שלנו, לנצח יהיה חלק בלתי נפרד משנים מופלאות ומסע נהדר, הוא מסמל אחדות, מסירות, עבודה קשה, חריצות וערכים רבים נוספים, שנמצאים בלב ליבו של המועדון שלנו. אנו מאחלים לו הצלחה גדולה בדרכו החדשה ובטוחים שהוא יהיה חלק מאיתנו גם בעתיד".

אלונה ברקת אמרה: "מהראן ראדי, האדם והשחקן, האיש שמסמל עבורי, חברות, כבוד הדדי, ומקצוענות. שחקן וחבר לדרך שהיה לו חלק מרכזי במסע המופלא שלנו. מודה לו מעומק הלב, על נתינה עצומה ומאחלת לו מכל ליבי הצלחה בהמשך הדרך. אני בטוחה שהוא יסגור מעגל בעתיד בהפועל באר שבע, הבית שלו. מהראן הוא סמל ודוגמה עבורי. בהצלחה!!!"

המאמן ברק בכר: "מהראן תמיד היווה בעיני דוגמה למקצוען חסר פשרות, שמביא איתו עומק, רצינות, השקעה ומסירות. אחד המאמנים שלי בתוך המגרש. מאחל לו הצלחה גדולה מכל הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully