וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל שיימן חתם בהפועל באר שבע: "מצפה לאתגרים החדשים"

11.6.2018 / 10:58

מגן הפועל חיפה , שסיכם כבר בחודש שעבר על חוזה לשתי עונות, הפך לשחקן החיזוק השני של האלופה יחד עם חן עזרא: "מתרגש להגיע". מיהאי קורהוט יעזוב בעקבות ההחתמה, בני סכנין עוקבת

צילום מסך

עוד רכש להפועל באר שבע: האלופה הודיעה היום (שני) רשמית על החתמתו של שמואל שיימן, המגן השמאלי שמצטרף מהפועל חיפה. כזכור, שיימן כבר חתם על חוזה לשתי עונות בחודש שעבר באמצעות סוכנו, עו"ד שחר גרינברג, אך כעת הודיעה באר שבע על העניין והפכה אותו לרשמי.

שיימן, שיהיה שחקן החיזוק השני אחרי חן עזרא, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "מתרגש ושמח להצטרף לאלופת המדינה, הייתה לי תקופה נהדרת בהפועל חיפה ואני רוצה להודות לכל האנשים במערכת, כעת אני מחכה לאתגרים החדשים שמצפים לנו".

שיימן, 31, רשם 33 הופעות במדי הפועל חיפה בליגה העונה וסיפק חמישה בישולים. למגן אין שערי ליגה, אך הוא חתום על השער הכי חשוב של הקבוצה העונה כשכבש את השער השני בניצחון בגמר הגביע מול בית"ר ירושלים (1:3).

עוד בנושא:

דודו גורש חתם לעונה נוספת בהפועל באר שבע: "זה הבית שלי"
אנתוני וואקמה צפוי לחזור לאימונים בעוד כשלושה שבועות

שמואל שיימן הפועל באר שבע.
שחקן חדש אצל האלופה. שמואל שיימן

מי שיעזוב בשל ההחתמה הזו הוא מיהאי קורהוט, שיגיע מחר לאימון הפתיחה. בבאר שבע ישוחחו עם השחקן ויודיעו לו רשמית שהוא אינו בתוכניות כשהמטרה למצוא לו קבוצה בהשאלה בישראל או בהונגריה. מי שעוקבת אחר ההפתחויות בעניינו היא בני סכנין, אך זו תבקש מבאר שבע להשתתף בחלק מהשכר של השחקן, דבר שבאר שבע מתנגדת בשלב זה. במקביל סוכניו בודקים אופציות אצל קבוצות הצמרת בהונגריה.

פרט לשחקני נבחרת ישראל (בן ביטון, אורן ביטון, לואי טהא, דן איינבינדר, חנן ממן ובן שהר) וכן ג'ון אוגו שנמצא עם נבחרת ניגריה במונדיאל ואנתוני וואקמה המתאושש מפציעה, כל יתר השחקנים יתייצבו לאימון הפתיחה. זה כולל את שיר צדק שחוזר אחרי ההשעייה הארוכה, שחקני הרכש שיימן ועזרא וכן שחקנים החוזרים מהשאלה כמו וובה בראון ועמריאן אלקרינאוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully