וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אנתוני וואקמה צפוי לחזור לאימונים בעוד כשלושה שבועות

7.6.2018 / 17:11

אימוני האלופה לקראת העונה החדשה יחלו ביום רביעי הקרוב. הניגרי הפצוע צפוי להצטרף לחבריו כעבור שבועיים. בית"ר ירושלים מעוניינת בוובה בראון וגיא מלמד כחלק מעסקת אריק סאבו

צילום מסך

אימוני הפועל באר שבע לקראת עונת המשחקים הבאה יחלו ביום רביעי הקרוב. במועדון מעריכים כי אנתוני וואקמה, הסובל מפציעה, יצטרף לאימוני האלופה בעוד כשלושה שבועות, כשבועיים לאחר חבריו. ג'ון אוגו השוהה במונדיאל ברוסיה עם נבחרת ניגריה ייעדר אף הוא מתחילת האימונים. גם השחקנים שהתאמנו בשורות נבחרת ישראל לקראת המשחק שבוטל מול נבחרת ארגנטינה יזכו לשבוע מנוחה נוסף.

מי שהוזמנו לפתיחת האימונים אימונים הם הזרים תומאש פקהארט, איסק קואנקה ומיהאי קורהוט. קואנקה וקורהוט אמנם לא נמצאים בתוכניות אך הספרדי דורש מהמועדון את מלוא חוזהו ובקבוצה מקווים להגיע אתו להסדר בנושא. גם המושאלים, ביניהם עמראן אלקרינואי ועמית ביטון יחלו את האימונים עם הקבוצה.

בנוגע לחיזוק, במועדון מאוד מעוניינים בשירותיו של אריק סאבו וימשיכו את המגעים עם בית"ר ירושלים. לדביר גורם במועדון: "הרב גוניות של סאבו יכולה לתרום לנו. אנחנו צריכים שחקן שימלא כמה עמדות. בבית"ר מעוניינים במסגרת העסקה המתהווה לקבל גם סכום כסף וגם שחקנים השייכים להפועל באר שבע. השאלתו של וובה בראון לבית"ר ירושלים עלתה כאופציה כשגם השמות של גיא מלמד וניב זריהן הוזכרו בהקשר של העסקה. בבאר שבע צפויים עם זאת לסרב לכלול את זריהן בעסקה.

עוד בנושא
מכבי תל אביב: ז'איר אמאדור חתם לשלוש שנים
המחליף של ידין? הפועל תל אביב תפתח היום במו"מ עם מהראן ראדי
בוזגלו: "ויתרתי על כסף כדי להיות שחקן מכבי חיפה, זה לא מספיק?"

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ושוב אתכם. וואקמה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully