וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תפתח היום במו"מ עם מהראן ראדי

העולה החדשה קיימה כבר מספר שיחות עם הקשר, שהבהיר שהוא נותן לאדומים עדיפות ונראה כי הדברים תלויים בשכר שתציע הקבוצה לראדי. במועדון מקווים שז'אורז'יניו יחתום בשבועיים הקרובים

צילום וידאו: מתן חדד

הפועל תל אביב תפתח היום (חמישי) במשא ומתן עם מהראן ראדי במטרה לצרפו לקבוצה. בין הצדדים התקיימו כבר מספר שיחות שבהן הבהיר הקשר הוותיק שעוזב את הפועל באר שבע כי הוא נותן לאדומים עדיפות ומעוניין לשחק בשורותיהם בעונה הבאה.

על אף רצון שני הצדדים לעסקה זו, נראה כי הדברים תלויים בשכר שתציע הפועל תל אביב לראדי. במשך השבוע דובר במועדון על התקציב הנמוך יחסית של הפועל תל אביב לעונה הבאה, ועל העובדה שיהיה למועדון קשה להחתים שחקנים בכירים בשכר של 150 אלף יורו בערך. עם זאת, בסביבתו של הקשר יודעים כי מלבד האדומים, אין קבוצה אחרת שתהיה מוכנה לשלם לו סכומים שכאלה ולכן הקשר הוותיק ככל הנראה יוותר על שכרו הגבוה מבאר שבע ויסתפק בהצעה הזו.

חשוב לציין, כי בעצם ראדי יבוא על חשבונו של אביחי ידין ואין קשר בין המשא ומתן הזה לרצון להחתים את ז'אורז'ניו מבית"ר ירושלים. בהפועל תל אביב אגב, מקווים כי היום יהיו כבר התפתחויות עם ראדי, כאשר ינסו לסכם איתו על חוזה ומעריכים שז'אורז'ניו יחתום בשבועיים הקרובים. כמו כן, בקבוצה ממתינים לתוצאות הפגישה שאמורה להתקיים בין עומר דמארי לבין לייפציג הגרמנית אליה שייך החלוץ ששיחק בעונה החולפת במכבי חיפה.

מהראן ראדי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מכבי תל אביב, באר שבע, הפועל תל אביב? מהראן ראדי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully