וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ז'איר אמאדור חתם לשלוש שנים

7.6.2018 / 13:41

הבלם, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הצטרף בהעברה חופשית מהואסקה הספרדית. אמאדור: "נרגש להגיע למועדון כזה ולשחק בליגה הישראלית". מנספורד: "הוא מוערך מאוד בכל ספרד"

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

רכש ראשון למכבי תל אביב בעידן ולאדן איביץ': ז'איר אמאדור, הבלם הספרדי שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם רשמית לשלוש שנים בקבוצה ויחזק את מרכז ההגנה שלה אחרי עזיבתו של הבלם טל בן חיים והפרידה מז'אן סילבן באבין שחזר לספורטינג חיחון.

אמאדור נולד בליסבון ונחשב לפורטוגלי, אך לא הכיר את הוריו שהיו במקור מקייפ ורדה ואומץ על ידי משפחה ספרדית שהתמקמה בוויינואבה דה לה סרנה. ז'איר צמח במחלקת הנוער של ויינובנסה, שיחק בקבוצה הבוגרת והושאל להרנן קורטס ומיאחדס, לפני שהגיע ב-2015 לקבוצת המילואים של לבנטה וסייע לה להעפיל לליגה השנייה. רק ב-2016, כשהיה בן 26, קיבל חוזה בליגה השנייה, תפס מקום בהרכב של הואסקה והעונה היה אחד השחקנים החשובים של הקבוצה וגם כבש ארבעה שערים לזכותה.

עוד בנושא:

הידיעה הבלעדית על מועמדותו של ז'איר אמאדור
אמץ לוחם: הכירו את ז'איר, בלם הרכש המיוחד של מכבי תל אביב
אתמול אישרו בספרד: אמאדור סיכם את תנאיו במכבי תל אביב

ז'איר אמאדור. אתר רשמי
ברוך הבא. ז'איר אמאדור/אתר רשמי

לאחר שחתם על החוזה אמר ז'איר לאתר הרשמי: "אני מאוד שמח להיות כאן במועדון כמו מכבי תל אביב. אני שמח ונרגש לשחק בליגה הישראלית ואני מחכה ללמוד על המועדון יותר ולנסות לזכות עם הקבוצה בכמה שיותר תארים". בראיון לאתר הוסיף: "אני מכיר את מכבי מהמשחקים שצפיתי בטלוויזיה. אני שחקן חזק ומהיר, אני חושב שאוכל לתרום הרבה בצד ההגנתי. אני רוצה להסב אושר לאוהדים ושבסופו של דבר נזכה באליפות".

מנכ"ל המועדון בן מנספורד אמר לאתר הרשמי לאחר החתמתו של אמאדור: "אנו שמחים להמשיך בהחתמות של הקיץ עם התוספת של ז'איר. בכל ספרד, ז'איר נחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה הספרדית השנייה בעונה שעברה ונבחר מספר פעמים לנבחרות המחזור ולנבחרת העונה. לז'איר היה ביקוש רב, במיוחד ממועדונים בליגה הספרדית, לכן אני מאושר שהוא העדיף לבחור במכבי ולהתחיל פרק חדש ומאתגר איתנו. ז'איר הוא שחקן הגנה גבוה וחזק שייתן לנו יציבות בצד שמאל של ההגנה. כמועדון, עקבנו אחריו במשך זמן לא מועט, עובדה מספקת מאוד שעבודה קשה מובילה לתוצאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ז'איר אמאדור מכבי תל אביב.
אמאדור עם החולצה החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully