וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקת חדשה בין הפועל באר שבע לקואנקה בנוגע לדירתו

14.6.2018 / 13:01

בקבוצה הבהירו לשחקן שחוזה השכירות נגמר והוא מתבקש למצוא דירה חלופית במימון המועדון, אלא שזה משוכנע שמדובר בחלק מהרצון לשחררו ומסרב. אם וואקמה יעזוב, בקבוצה יחזרו לאופציית האסלביינק

צילום מסך

מחלוקת חדשה בין איסק קואנקה לבין הנהלת הפועל באר שבע, הפעם על הפרק הדירה בה מתגורר השחקן עם אשתו וביתו. קואנקה זועם על כך שבהנהלה ביקשו ממנו לצאת מהדירה ולמצוא דירה חלופית, אלא שבמועדון הבהירו לו שהסכם השכירות נגמר והוא נאלץ פשוט לחפש דירה חלופית.

עוד בנושא:

איסק קואנקה: "לא מגיע לי לקבל יחס כזה, אני לא פושע"
קורהוט וקואנקה לא שותפו במשחקונים באימון הפתיחה של באר שבע

שחקן הפועל באר שבע איסק קואנקה. יוסי ציפקיס
המתיחות עם באר שבע נמשכת. קואנקה/יוסי ציפקיס

במועדון הסבירו לו שימצאו לו דיור הולם לא פחות ושהם כמובן אינם מתנערים מהמחוייבות הזו, אלא שבשל עניין בירוקרטי הוא ייאלץ לחפש דיור חלופי לטעמו. קואנקה לא קיבל את הטענה וטוען שקנה ריהוט המותאם לדירה הנוכחית וכן שאינו מעוניין להעביר את ביתו לבית אחר, כאשר העניין מגביר את המתיחות שגם כך קיימת בין הצדדים.

השחקן משוכנע שעניין זה הוא חלק מהניסיונות להפעיל עליו עוד לחץ ולגרום לו לעזוב. אגב, לטענת השחקן הוא קיבל מסר לפיו אם לא יסכים לעבור דירה ייעצר התשלום עבור שכירות הדירה. בבאר שבע לא מבינים את הטענות של השחקן ביממה האחרונה וטוענים שמצד אחד הוא לא רוצה להגיע להסדר, אך מהצד השני יוצא כנגד המועדון למרות שהוא מקבל את כל התנאים בחוזה שלו כולל דירה ורכב.

בעניין אחר, הקשר אנתוני וואקמה הודיע להנהלת המועדון שהוא מתעכב בהגעתו ארצה ויחזור רק בשבוע הבא. בהנהלה יקיימו שיחה עם השחקן כדי לנסות להבין מדוע הוא הודיע על התעכבות ברגע האחרון. אגב, אם וואקמה יעזוב את הקבוצה לקבוצה אחרת באירופה או בליגה אחרת בעולם, באר שבע תפנה שוב לעירוני קרית שמונה בנוגע לחלוץ ההולנדי נייג'י האסלביינק. שחקן נוסף שהמגעים איתו ממשיכים הוא ארנסט אסנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully