וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה צפתה בשוער יווני. אלי אלבז דרש חצי מיליון שקל

17.6.2018 / 17:51

מאמן השוערים צפה בניקולאוס יאנקופולוס, אך במועדון מתלבטים אם להחליף את גיגי אחרי שכבר התבשר כי הוא נשאר. אושרו המגעים עם החלוץ, שהחלו בסוף השבוע, אחרי ששוחח עם הפועל חיפה

אלישע לוי מאמן מכבי פתח תקוה.
המלאבסים בבנייה

מכבי פתח תקוה התעניינה בימים האחרונים בשוער היווני ניקולאוס יאנקופולוס, שהוזכר כמועמד להפועל רעננה בעונה שעברה והחליט שלא להגיע לישראל. במועדון מתלבטים מאוד לגבי שחקנה של קרקירה היוונית, בן 25, ומאמן השוערים ויקטור בוחניק אף צפה בו לאחרונה - אבל הסיפור מאחורי הקלעים קשור דווקא לשוער צחי גיגי. במועדון עדיין לא החליטו סופית האם הוא זה שישמש כשוער הראשון בעונה הבאה, או שיגיע שוער זר. "מציעים לנו שוערים, אבל צחי גיגי השוער הראשון כל עוד לא התקבלה החלטה אחרת", הגיבו במועדון.

בפתח תקוה אישרו את הידיעה בסוף השבוע לפיה חידשו את ההתעניינות בחלוץ אלי אלבז. הבעיה: החלוץ מחזיק בהצעה מהפועל חיפה ודורש חצי מיליון שקל לעונה. הצעה כבר הוגשה לסוכניו של השחקן, שעדיין מתלבט באיזה מועדון לשחק. במועדון אישרו את השיחה בין לירוי צעירי לאבי לוזון, בה התגלעו פערים גדולים. צעירי דורש את החוזה בו החזיק בעונה שעברה, בעוד שלוזון הציע לו להישאר תמורת קיצוץ מסוים.

רומאריו פירס אמור לחתום רשמית רק כשישוב לארץ, אבל הצדדים כבר סיכמו בעל פה את תנאיו לעונה הבאה עוד בתום העונה.

עוד בנושא

רוטנשטיינר הערים קשיים. אם לא יחתום, הנבחרת תמנה מאמן בשבוע הבא
לאומית: הפועל ראשון לציון החתימה את אבירם ברוכיאן
הפועל חדרה: סמיר באירקטרביץ' חתם לעונה נוספת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully