וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה בסכנת פירוק: רשם העמותות לא קיבל את המתווה

17.6.2018 / 19:10

הצעת היועצים המשפטיים של העולה החדשה לא הייתה מקובלת על רשם העמותות, שהמליץ בסוף מאי לבחון נקיטת הליכי פירוק. סמיר באירקטרביץ' חתם לעונה נוספת ויהיה הזר השלישי בסגל

רשם העמותות הודיע היום (ראשון) להפועל חדרה כי הוא לא קיבל את המתווה שהוצע על ידי היועצים המשפטיים של המועדון. חדרה פרסמה הודעה כי היא שוקלת את צעדיה בנושא, לאחר שבסוף חודש מאי הומלץ על ידי רשם העמותות לבחון צורך בנקיטת הליכי פירוק. המשמעות היא שחדרה עלולה להיכנס לפירוק ולספוג עונש של הפחתת תשע נקודות.

מוקדם יותר, העולה החדשה לליגת העל, הודיעה על הישארותו של סמיר באירקטרביץ', שחתם על חוזה לעונה נוספת. הקשר הבוסני שיכול לשחק גם כבלם הוא הזר השלישי בסגל של ניסו אביטן, אחרי הארכת חוזהו של השוער הניגרי אוסטין אג'ידה וצירופו של החלוץ הברזילאי לוסיו, אקס הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד.

באירקטרביץ' בן ה-30 הגיע לישראל בקיץ 2016 מקבוצת צ'ליק הבוסנית, שיחק חצי עונה בעירוני נשר ולאחר מכן עבר להפועל פתח תקוה, במדיה כבש שני שערים. הבוסני הצטרף לחדרה לאחר עלייתה לליגה הלאומית והיה אחד משחקני המפתח בעונה הנהדרת שהסתיימה בעלייה שנייה ברציפות, הפעם לליגת העל. באירקטרביץ' כבש שמונה שערים ב-35 משחקי ליגה, כולל שלושער לרשת מכבי הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully