וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר הערים קשיים. אם לא יחתום, הנבחרת תמנה מאמן בשבוע הבא

הוועדה נתנה לאוסטרי דדליין עד סוף השבוע הנוכחי, אחרת המועמד המוביל רוני לוי ינחת בישראל וגם קלינגר יזומן. הבעיות: האוסטרי ביקש עוד כסף ויותר סמכויות וסיפר לוועדה על ההצעה מבולגריה

וילי רוטנשטיינר, מועמד למנהל הטכני של נבחרת ישראל. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
ההכרעה בקרוב. רוטנשטיינר/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

האוסטרי וילי רוטנשטיינר, שנחשב המועמד לתפקיד המנהל הטכני של נבחרות ישראל, עזב היום (ראשון) אחר הצהריים את הארץ מבלי לסכם על חוזה בהתאחדות לכדורגל. גורם בכיר בהתאחדות טען כי מראש לא היה אמור רוטנשטיינר לסגור את תנאיו במהלך הביקור הנוכחי שנמשך 48 שעות ושמטרתו העיקרית על פי אותו גורם היתה להתרשם ביחד עם רעייתו מהתנאים המצפים להם בישראל. "פתאום הוא ביקש לשנות את התנאים", אמר מיד לאחר הפגישה גורם בוועדה. "הוא דרש עוד כסף וגם יותר סמכויות. לא הבאנו אותו בשביל הנבחרת הבוגרת, אלא בשביל הנבחרות הצעירות. הוא חייב להבין את זה".

הוועדה נתנה לאוסטרי דדליין, עד סוף השבוע הנוכחי. אם יסכים לתנאים שהוצעו לו, הוא יחתום, אחרת - המועמד המוביל רוני לוי יתבקש לנחות בישראל כדי להיפגש עם הוועדה וכך גם ניר קלינגר. "אם רוטשטיינר יסרב, בתחילת השבוע יהיה מאמן לנבחרת ישראל", אמר אותו גורם. לפני ארבעה ימים דווח בבולגריה שלבסקי סופיה מנהלת משא ומתן מתקדם עם רוטנשטיינר לתפקיד המנהל הספרטיבי. בהתאחדות טוענים כי האוסטרי בן ה-55 יידע אותם על ההצעה מבולגריה, אך סיפר בפגישה כי הוא מעדיף להיות בישראל.

עוד בנושא

בבולגריה טוענים: וילי רוטנשטיינר מנהל משא ומתן מתקדם עם לבסקי
ההתאחדות הודיעה: וילי רוטנשטיינר ייבחר למנהל הטכני של הנבחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully