וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבולגריה טוענים: וילי רוטנשטיינר מגיע ללבסקי סופיה

הבולגרים הקדימו את ההתאחדות? האוסטרי שנבחר לשמש כמנהל הטכני של הנבחרות עשוי לקבל את תפקיד המנהל הספורטיבי. אם אכן לא ימונה, תיבחן אפשרות להחתים את פיליפו גאלי

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: המועמד השני, פיליפו גאלי, מגיע לישראל

האם לבסקי סופיה הקדימה את ההתאחדות לכדורגל? בבולגריה מדווחים היום (רביעי) כי וילי רוטנשטיינר, האיש שנבחר על ידי ההתאחדות לשמש כמנהל הטכני של נבחרות ישראל ועמו מתנהל משא ומתן, אמור לקבל על עצמו את תפקיד המנהל הספורטיבי של לבסקי סופיה. בדיווח נטען כי הבעלים ספאס רוסב החליט לשנות את כל מבנה המועדון, כך שהאוסטרי בן ה-55 יופקד לא רק על הפן הספורטיבי אלא יחזיק בסמכויות נרחבות של מנכ"ל.

בבולגריה מדווחים גם שרוטשטיינר הגיע לראות משחק של לבסקי ונפגש עם אנשי המועדון ב-24 במאי, ארבעה ימים לפני שנחת בישראל לפגישה עם אנשי ועדת האיתור.

כזכור, רוטנשטיינר גבר על פיליפו גאלי האיטלקי שהיה המועמד הנוסף לתפקיד המנהל הטכני. האוסטרי ששיחק בקבוצות קטנות בארצו, לא עבד בשנה האחרונה. בעבר אימן את לינץ ושימש כמאמן הנבחרת הצעירה של אוסטריה. במקביל עבד גם כמנהל הטכני של נבחרת אוסטריה הבוגרת ובהמשך החזיק שנים ארוכות (2001-2017) בתפקיד המנהל המקצועי של הנבחרת. בתקופה הזו נקרא שש פעמים לשמש כמאמן זמני.

גורמים בוועדה, יש לציין, טענו כי הם לא יודעים שהאוסטרי סגר בקבוצה אחרת. כזכור, רק לפני מספר ימים צוטטו כאן גורמים בהתאחדות לכדורגל באומרם: "אם הפארסה של המנהל הטכני לא תסתיים בקרוב, נמנה מאמן בלי מנהל טכני. זו הבטחה. כולם מבינים שאי אפשר להתעכב יותר עם המינוי הזה. יש שני מועמדים ישראלים שהקבוצות מחכות להם". אותו גורם אמר הבוקר: "אם הוא יסגור בלבסקי, זה יהיה מביך מאוד. אמרתי ואומר זאת שוב: חייבים לסגור עם פיליפו גאלי או מועמד אחר מיד". לדברי גורמים בהתאחדות, אם אכן לא ימונה אלה מתכוונים להפעיל לחץ למנות את האיטלקי לתפקיד או לזמן לכאן אותו שוב יחד עם מועמד נוסף.

עוד בנושא

ההתאחדות הודיעה: וילי רוטנשטיינר נבחר למנהל הטכני של הנבחרות
רוטנשטיינר אמור היה להגיע לארץ כדי לחתום על חוזה לארבע שנים
"אם הפארסה של המנהל הטכני לא תסתיים בקרוב, נמנה מאמן בלעדיו"

וילי רוטנשטיינר, מועמד למנהל הטכני של נבחרת ישראל. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
דופק ברז? רוטנשטיינר/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully