וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הפארסה של המנהל הטכני לא תסתיים בקרוב, נמנה מאמן בלעדיו"

בכיר בהתאחדות בעקבות העיכוב במינוי המנהל הטכני. לחץ למנות את פיליפו גאלי או מועמד אחר לתפקיד מיידית ולא להמתין לרוטנשטיינר: "סיפור מביך". דאבור באימון: "מי ייקח את החולצה של מסי? מסתפק בתמונה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

"אם הפארסה של המנהל הטכני לא תסתיים בקרוב, נמנה מאמן בלי מנהל טכני. זו הבטחה. כולם מבינים שאי אפשר להתעכב יותר עם המינוי הזה. יש שני מועמדים ישראלים שהקבוצות מחכות להם". כך אמר אתמול (שני) גורם בהתאחדות לכדורגל ומקורב לוועדת האיתור שאמורה להכריז על מינוי המנהל הטכני לנבחרת. על פי גורמים בוועדה, ווילי רוטנשטיינר האוסטרי לא מוכן לחתום משום שסיבות משפחתיות מונעות זאת ממנו. הוא ביקש לחשוב על הנושא עוד מספר ימים, אבל בהתאחדות יש מי שלא מוכן לשמוע על כך. "אם הוא יחליט שלא, אז מה יקרה? נזמן עוד מועמדים? יהיו חייבים למנות את גאלי או למצוא מועמד אחר תוך 48 שעות", אמר חבר הנהלה. "זה יכול להסתיים כאחד הסיפורים המביכים בתולדות ההתאחדות".

חלק מחברי ההנהלה חושבים שיש למנות את פיליפו גאלי או מועמד אחר באופן מיידי. "הביאו את גאלי לארץ וסיפרו שהרשים יותר מאשר בסקייפ. אז אם הוא ורוטנשטיינר הרשימו יותר מאשר בשיחה הראשונית, למה לא למנות אותו? ההתאחדות חייבת להימנע מהמבוכה הזאת", הוסיף אותו חבר הנהלה.

עוד בנושא:

ליאונל מסי: "אני לא מחשיב את עצמי כשחקן הטוב בעולם"
בעקבות הביקוש: שחקני הנבחרת קיבלו זכות ראשונים לרכישת כרטיסים
פיליפו גאלי נחת בישראל: "צברתי ידע רב על הכדורגל הישראלי"

שחקני נבחרת ישראל טאלב טואטחה, מונס דאבור באימון. ברני ארדוב
"מקווה להביא את הכושר הטוב לנבחרת". מונס דאבור באימון/ברני ארדוב

הפרסום אתמול בנוגע להחלטה להעניק לכל שחקן נבחרת ארבעה כרטיסים וכן עדיפות ברכישת שלושה כרטיסים נוספים במחיר מלא, היה לשיחת היום בקרב השחקנים. חלקם ביקש ממנהלי הנבחרת לארגן להם כרטיסים נוספים, אבל שם ביקשו מהם לנסות ולנהוג באיפוק, בעיקר בגלל הסערה הציבורית שנוצרה סביב נושא הכרטיסים.

אלון חזן לא ערך אתמול שינויים בהרכב ולצד איתן טיבי שוב תורגל עאיד חבשי. גם טאלב טואטחה, בירם כיאל, אלמוג כהן וביברס נאתכו תורגלו. "אני לא מתעסקים בזה יותר מדי. צריך לשחק את הכדורגל שלנו וזהו. אני מסתפק בתמונה עם מסי", אמר מונאס דאבור לפני האימון היום. "הייתי ג'וקר באימון, אבל יש עוד זמן עד האימון המסכם. מבחינה אישית, כבוד גדול בשבילי לעשות דברים יפים בחו"ל. זה מביא גאווה למשפחה ולמדינה. אני מקווה שאביא את הכושר הזה גם לנבחרת". על ריבוי השחקנים מהמגזר הערבי בנבחרת אמר: "יש התקדמות יפה במגזר. כדאי שנתעסק בעיקר בכדורגל. מי שמגיע לו יהיה פה, ולא משנה אם הוא ערבי או יהודי. אמרתי לפני כמה שנים שבמגזר יש הרבה כישרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully