וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הביקוש: שחקני הנבחרת קיבלו זכות ראשונים לרכישת כרטיסים

4.6.2018 / 16:28

בנוסף לארבעה כרטיסים שהקצתה ההתאחדות לשחקנים, בשיחה שנערכה קיבל כל אחד מהם זכות לרכישה של שלושה נוספים. השחקנים יתכנסו בבית מלון יומיים לפני המשחק, טואטחה קיים אימון חלקי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שחקני נבחרת ישראל בכדורגל מחכים בקוצר רוח לקראת המפגש המסקרן מול ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה במוצאי שבת אבל גם ההיענות של משפחותיהם למשחק גבוהה. בהתאם לכך, השחקנים הגיעו לסיכום עם ראשי ההתאחדות על מספר הכרטיסים שיקבלו. כל אחד משחקי הנבחרת קיבל עד כה ארבעה כרטיסים שיוכל לחלק למשפחות. יחד עם זאת, לאור הביקוש הרב הגיעו השחקנים לסיכום עם ראשי ההתאחדות לפיו כל אחד מהם יקבל זכות לרכישת שלושה כרטיסים נוספים. כלומר, כל אחד משחקני הנבחרת יוכל לקבל עד שבעה כרטיסים והמשמעות היא שעשרות כרטיסים נוספים יוקצו להם. יש לציין כי רוב השחקנים הודיעו למנהל הנבחרת כי החליטו לממש את האופציה לרכישת כרטיסים במחיר הנקוב שלהם, כך שלא נראה שחלק מהכרטיסים המיועדים להם יעברו למכירה לקהל הרחב.

המאמן הזמני אלון חזן ועוזרו אלון חרזי לא ערכו עדיין אסיפה לקראת המשחק. חזן הודיע לשחקנים כי מבחינתו המטרה הראשונית היא להחזיר אותם לכושר משחק ורק בשלב מאוחר יותר לקראת סוף השבוע הוא יקיים אספות על נבחרת ארגנטינה. יש לציין כי בשל שיקולים כלכליים, הוחלט בהתאחדות לכדורגל כי השחקנים יגיעו לאימונים ישירות מבתיהם ולא ילונו בשלב זה במלון. שחקנים קיבלו הודעה כי רק ביום חמישי סמוך יותר למועד המשחק הם יתכנסו במלון באופן מסודר ולא ישובו לבתיהם אלא באישור מיוחד, זאת עד למועד המשחק. טאלב טואטחה קיים הערב אימון חלקי בגלל קלקול קיבה.

עוד בנושא
שלי יחימוביץ': ההשקעה בארגנטינה הייתה בשביל תמונה של מירי רגב עם מסי

ביברס נאתכו, טאלב טואטחה באימון נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
עוד כרטיסים בדרך. שחקני נבחרת ישראל/יוסי ציפקיס

במקביל, בוועדת האיתור ממתינים לתשובה סופית של וילי רוטנשטיינר האוסטרי שמתלבט האם לקחת את התפקיד. גורמים בהתאחדות אמרו הבוקר: "זו תהייה מבוכה גדולה לדעת שרוטנשטיינר לא יסגור. חשבנו שהפרטים נסגרו עוד לפני הגעתו ארצה". בנוסף חלק מחברי ועדת האיתור שדחפו למינוי של האוסטרי מתלבטים כעת לגבי האפשרות למנות לתפקיד את האיטלקי פיליפו גאלי.

גורם בהתאחדות אמר:"אנחנו עדיין מחכים לתשובה. אם וילי רוטנשטיינר לא ימונה, צריך יהיה להכריז על מינויו של גאלי. יהיה מביך מאוד לגלות ששני המועמדים ה'סופיים' לא ימונו לתפקיד". למרות הדברים האלו, בהתאחדות העריכו כי רוטנשטיינר יגמיש מעט את דרישותיו על מנת לסגור כמנהל הטכני של כל הנבחרות. בהתאחדות מדגישים כי רוב העיסוק של מנהל הנבחרות יהיה בנבחרות הצעירות ולא בנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully