וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה סירבה לחתום על שינוי סעיף הזיקה של זוארץ

15.6.2018 / 14:00

התנגדות במועדון, שם מצטרפים לקבוצות הגדולות, לשינוי הסעיף שנחתם בתקופה בה היה לוזון יו"ר ההתאחדות. מקורב: "אבי עשה זאת כדי שלא יהיה חשש מניגוד עניינים". פיצוץ עם צעירי, אלבז עדיין בתכניות

יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה סירבה לחתום על מסמך התומך בשינוי סעיף הזיקה של שינו זוארץ, כך נודע לוואלה! ספורט. ראוי לציין כי שינוי הסעיף, שנחתם בתקופה בה אבי לוזון היה יו"ר התאחדות, תלוי בגיוס רוב הקבוצות. כרגע, יותר ממחצית הקבוצות בהן מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי חיפה, לא חתמו על תמיכה בשינוי הסעיף. "הסעיף הזה נוסח בתקופת לימור לבנת. אבי עשה זאת כדי שלא יהיה חשש מניגוד עניינים. זה קרה במסגרת וועדת דודי כהן. שנית, מכבי פתח תקוה לא תחתום על סעיף כזה. זה מגוחך שהמועדון יתמוך בזה". כזכור, זוארץ הציג את מועמדותו לתפקיד יו"ר ההתאחדות, אולם מאוחר יותר נחשף בוואלה! ספורט כי על פי התקנון הוא לא יוכל להיבחר לתפקיד. זוארץ מנסה כעת לגייס רוב של בעלי הקבוצות כדי לשנות את התקנון, וכך הוא יוכל לרוץ לתפקיד.

ומה עם במכבי פתח תקוה? על פי שיחה שנערכה בין לוזון ללירוי צעירי לא נראה שהשחקן ימשיך. כרגע המשא ומתן לא ממשיך ופתח תקוה תחפש קשר ישראלי אחר. במועדון ממשיכים לעקוב אחרי אלי אלבז שהוזכר כמועמד להגיע בינואר. הקבוצה ממשיכה בהכנות לעונה הבאה ומתמקדת בעיקר בחלוץ זר. בימים האחרונים עלו מספר שמות של זרים, אך כולם נפלו לאחר שהצוות המקצועי, שכולל את אלישע לוי ועומר גולן, צפו בהם. "אנחנו צריכים לפגוע בינגו עם הזרים העונה. הייתה לנו שנה פחות טובה איתם", אמרו. כפי שפרסמנו, רומאריו פירס צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה לשנה. כזכור, כבר בסיום העונה סיכם הברזילאי לעונה אחת אך דרש חוזה לשנתיים. העניין התעכב בשל שיקולי מס (אחרי העונה הקרובה, תחול על פירס רמת מס של ישראלי), לכן בסופו של דבר צפוי החוזה להיחתם לעונה אחת בלבד. בנוסף, הקבוצה תיפגש עם לירוי צעירי בניסיון לשכנע אותו להישאר.

עוד בנושא
בית"ר ירושלים מימשה את האופציה על מיקי סירושטיין לעונה הבאה
הפועל תל אביב מימשה את האופציה על פייסל מוליץ': "מאושר"
"יואב רוצה להיות בשליטה מלאה על המאמן. לכן דורש סעיף כזה"

שינו זוארץ, מועמד לראשות ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
יותר ממחצית הקבוצות לא חתמו. שינו זוארץ/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully