וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה טוענים: דיוויד בלאט לא ימשיך בדרושאפקה לעונה נוספת

על פי דיווחים, חוסר הוודאות שנוצר בשל עזיבת הספונסר יגרום לעזיבתו של אלוף היורוקאפ הטרי, כמו גם לפרידה מהג'נרל מנג'ר מיטהאט דמירל. בלאט הוזכר בקיץ כמועמד לצסק"א מוסקבה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

על אף הזכייה ביורוקאפ, דיוויד בלאט צפוי לעזוב בשבועות הקרובים את דרושאפקה, כך על פי דיווחים. אתר ספורטאנדו טוען כי בנוסף לישראל, גם הג'נרל מנג'ר מיטהאט דמירל יסיים את תפקידו, חרף ההצלחה המסחררת של הקבוצה הטורקית שזכתה ביורוקאפ אשתקד.

הסיבה לעזיבה הצפויה, כך על פי הדיווח, היא הפרידה של דרושאפקה מהספונסר דוגוש, שמעמיד את עתיד המועדון תחת סימן שאלה מסוים. "לבלאט עדיין יש חוזה בדרושאפקה, אבל הקבוצה תצטרך להיפרד מהמאמן הוותיק אם לא תמצא את הגב הכלכלי בו הוא מעוניין. אותו מצב נכון גם לדמירל". במהלך הקיץ הוזכר שמו של המאמן הישראלי כמועמד למספר קבוצות NBA, אולם רובן ככולן כבר מצאו מאמן חדש, כמו גם לצסק"א מוסקבה.

בלאט (59), אחד המאמנים המצליחים בתולדות הכדורסל האירופי, פתח את הפרק השני שלו בטורקיה בקיץ 2016, לאחר הקדנציה הסוערת בקליבלד. בעונתו הראשונה הגיע לרבע גמר היורוליג, שם נכנע 3:1 לריאל מדריד, ובשנייה, כאמור, הוליך את דרושאפקה הצנועה לתואר אירופי ראשון בתולדותיה. בליגה הטורקית זה הלך קצת פחות טוב, כשדרושאפקה נכנעה לאנאדולו אפס כבר ברבע הגמר.

עוד בנושא:

בפעם התשיעית: פנרבחצ'ה הביסה את טופאש וזכתה באליפות טורקיה
מינוי מפתיע באיטליה: לארי בראון בן ה-77 חתם בטורינו

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
סוף הסיפור? בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully