וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם התשיעית: פנרבחצ'ה הביסה את טופאש וזכתה באליפות טורקיה

סגנית אלופת אירופה חגגה עם 64:94, השלימה 1:4 בסדרת הגמר וזכתה בתואר בפעם השלישית ברציפות. אחמד דובריגולו חגג עם 19 נק'. גמר הפלייאוף בספרד: באסקוניה גנבה את הביתיות מריאל מדריד

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה חוגג עם קוסטאס סלוקאס. רויטרס
אלופה ראויה ולא ממש מפתיע. פנרבחצ'ה/רויטרס

בזמן שבישראל מתכוננים למשחק גמר הפלייאוף שיכריע את זהות האלופה, בליגות הבכירות באירופה האלופה מוכרעת בסדרה והערב (רביעי) פנרבחצ'ה השלימה כצפוי את זכייתה התשיעית בתולדותיה באליפות טורקיה אחרי 64:94 קליל על טופאש בורסה ו-1:4 בסדרה החד צדדית. סגנית אלופת אירופה, שהבטיחה מעשית את האליפות עם הניצחון במשחק הקודם בחוץ, סגרה ענייין כבר ברבע הראשון עם 12:25 ולא הביטה לאחור כדי לחגוג עוד תואר בעידן אוברדוביץ'.

אחמד דובריגולו הסנטר המחליף הוביל רשימת קלעים מאוזנת עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים. בראד וונאמייקר, כנראה בעונתו האחרונה בקבוצה, הוסיף 11 וגם נבחר ל-MVP של סדרת הגמר. נונאלי ודאטומה תרמו 9 וקוסטאס סלוקאס ניווט עם 8 אסיסטים למנצחים. פרייה הנרי אקס הפועל אילת בלט מעל כולם אצל האורחים עם 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-9 אסיסטים אבל לא קיבל מספיק עזרה מהחברים וזה היה רחוק מלהספיק מול המכונה של פנרבחצ'ה שחגגה את התואר בפעם השלישית ברציפות וביססה את ההגמוניה שלה בליגה החזקה.

יאניס טימה שחקן באסקוניה עם מאמנו פדרו מרטינס. GettyImages
ניצחון ענק. יאניס טימה/GettyImages

* אז בטורקיה לא קיבלנו הפתעה, אבל בספרד ועוד איך כן. סדרת גמר הפלייאוף הספרדי נפתחה הערב כשריאל מדריד אלופת אירופה איבדה את הביתיות כבר במשחק הראשון והפסידה 94:90 בביתה לבאסקוניה החזקה. הבאסקים נהנו בעיקר מרבע שלישי מצוין שבו הם ניצחו את ריאל 19:28 ופתחו פער של 9 נקודות, הרבה בזכות שלשה מטורפת של מאט ג'נינג על הבאזר.

ריאל כמו ריאל לא ויתרה וחזרה עם שתי שלשות משוגעות של סרחיו יול וג'יי סי קארול, אבל רודריגו בובואה שמר על קור רוח עם שתי קליעות עונשין 4 שניות לסיום והבטיח את הניצחון. לוקה וילדוזה הוביל את המנצחים עם 16 נקודות, ונסן פורייה הוסיף 13 וטורניקו שנגליה תרם 13, כולל כמה נקודות חשובות מאוד במאני טיים. ג'ייסי קארול להט מנגד עם 20 ו-5 שלשות, סרחיו יול תרם 14 אבל לוקה דונצ'יץ' היה פושר עם 12 בלבד באחוזים לא טובים (4 מ-13). באסקוניה תארח את המשחק הבא בידיעה ששמירה על הביתיות תוביל אותה לאליפות על חשבון הקבוצה הטובה ביבשת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דנילו בארתל שחקן באיירן מינכן מול לוק סיקמה שחקן אלבה ברלין. GettyImages
כפה משחק חמישי. לוק סיקמה מול דנילו בארתל/GettyImages

* באיטליה טרנטו היתה קרובה מאוד להפתעה גדולה כשמתחה בחוץ את מילאנו, אבל הקבוצה של סימונה פיאניג'אני שרדה עם 90:91 קשה ועלתה ליתרון 2:3 בסדרה של הטוב משבע. שבון שילדס היה אדיר אצל האורחים עם 27 נקודות ולקח את המשחק הזה עליו, אבל גם ביצע עבירה שניות לאפשר לקרטיס ג'רלס לקלוע שתי נקודות עונשין שסידרו לקבוצתו ניצחון. דומיניק סוטון ניסה לנצח את המשחק עם הבאזר, אבל נחסם דווקא על ידי אנדרו גאודלוק. ארתוראס גודאיטיס ומינדאוגס קוזמינסקאס הובילו את מילאנו עם 19 נקודות, אנדרו גאודלוק הוסיף 16 למנצחים. שילדס כאמור בלט מעל כולם בטרנטו וללא קשר לאיך תסתיים הסדרה הזו, בעונה הבאה הוא ימצא את עצמו כמעט בוודאות בקבוצת יורוליג בכירה.

* סדרת הגמר בגרמניה ממשיכה להיות דרמטית ומרתקת. אלבה ברלין הגיעה למשחק הבית, המשחק הרביעי בסדרה, בפיגור 2:1 כשכל הלחץ עליה. באיירן מינכן הובילה נגדה לאורך כל המשחק כמעט, אבל בסופו של דבר הקבוצה של אייטו רנסס הצליחה לנצח 68:72 יקר, ששולח את הסדרה הזו למשחק חמישי במינכן על כל הקופה, המנצחת תהיה אלופה.

נילס גיפי הוותיק הוביל את הקבוצה מהבירה עם 20 נקודות (3 מ-3 לשלוש ו-3 מ-3 לשתיים), לוק סיקמה קלע 12 וקלט 8 ריבאונדים, מאריוס גריגוניס קלע 10, קלט 5 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים, ג'ושיקו סאיבו קלע 10 והוסיף 6 כדורים חוזרים. אצל באיירן העוגה כרגיל התחלקה בצורה די שוויונית כשדנילו בארתל וג'ארד קנינגהאם בולטים עם 11 כל אחד, סטפן יוביץ' קלע 10, מאיק צירבס (7 ריבאונדים), דווין בוקר (5 ריבאונדים) ורג'י רדינג קלעו 8 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully