וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי מפתיע באיטליה: לארי בראון בן ה-77 חתם בטורינו

המאמן הוותיק, שאימן לאחרונה את מכללת SMU והיה במשא ומתן ב-2017 עם מכבי תל אביב, יעמוד על הקווים של מחזיקת הגביע האיטלקי שעשויה לשחק ביורוקאפ. עוזרו יהיה שחקן העבר דנטה קלבריה

מאמן הכדורסל לארי בראון. GettyImages
אכן הגיע לאירופה בסופו של דבר. לארי בראון/GettyImages

מינוי מעניין במיוחד בליגה האיטלקית: מאמן ה-NBA הוותיק לארי בראון, בן 77, חתם במחזיקת הגביע טורינו. בראון, חבר בהיכל התהילה של הכדורסל ואלוף ה-NBA (ב-2004 עם דטרויט) והמכללות (ב-1988 עם קנזס), מפלרטט כבר כמה וכמה שנים עם הרעיון לעבור לאמן באירופה.

ב-2017 הוא טען כי מכבי תל אביב פנתה אליו ואמר שויתר על כך כי "היא כבר החליפה שלושה מאמנים, כך שזה לא נראה כמו סיטואציה אידיאלית". יחד עם זאת, אמר ש"אשמח לאמן ביורוליג". ובכן, נראה שהוא מסתפק בלאמן קבוצה מתחתית הליגה האיטלקית (טורינו סיימה את העונה שעברה במקום ה-11), שהגדילה בשנים האחרונות בצורה משמעותית את התקציב במטרה להפוך לקבוצה הטובה והעשירה באיטליה. כאמור, בעונה שעברה זה פחות הלך לה בליגה, אבל בגביע זה עבד ועוד איך, כשהסגל משופע בשחקנים עם עבר בליגת העל הישראלית (דיאנטה גארט, דרון וושינגטון וטרבור אמבקווה) ובשחקן מוכר נוסף (סשה וויאצ'יץ').

סגן הנשיא פרנצ'סקו פורני סיפר על ההחלטה: "ההחלטה נבעה מהרצון להביא הנה איש כדורסל בעל מזוודה שכוללת איכות, כישרון ותרבות כדורסל שהופכת אותו למאמן גדול. אנחנו בטוחים שהוא יעזור לנו לשפר את המועדון, ואת הכדורסל האיטלקי בכלל".

עוזרו, על פי דיווחים, יהיה שחקן העבר דנטה קלבריה, וחלק גדול מהסגל יישאר גם בעונה הבאה, לצד חיזוקים ספציפיים של כמה שחקנים יקרים יותר. ייתכן שהקבוצה תתחרה גם בעונה הבאה ביורוקאפ, אחרי שבעונה שעברה קיבלה כרטיס חופשי, העפילה לשלב הבתים השני והודחה אחרי שסיימה במקום השלישי בבית מרובע עם באיירן מינכן, זניט סנט פטרסבורג וריטאס וילנה.

בראון אימן לאחרונה את מכללת SMU, אך עזב אותה בשנת 2016. לפני כן קריירת האימון העשירה שלו כללה עצירות בתשע קבוצות NBA (דנבר, ניו ג'רזי, סן אנטוניו, הקליפרס, אינדיאנה, פילדלפיה, דטרויט, הניקס ושארלוט).

עוד בנושא

בן 17, וכבר בסגל נבחרת איטליה: הכירו את סנסציית התיכונים ניקו מאניון
צסק"א ניצחה את חימקי וזכתה באליפות ה-VTB השביעית ברצף

שימי ריגר. אביב חופי
יעבור לפרשן את הליגה האיטלקית? שימי ריגר/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully