וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א ניצחה 84:95 את חימקי וזכתה באליפות ה-VTB השביעית ברצף

גם המעבר לפיינל פור לא עזר לאלכסיי שבד וחבריו, שיתנחמו בהשגת הכרטיס ליורוליג אחרי הצגה של היריבה העירונית. פנאתינייקוס ניצחה את אולימפיאקוס 58:73 ועלתה ל-1:2 בגמר היווני

שחקן צסק"א מוסקבה סרחיו רודריגס. GettyImages
לא כוחות. סרחיו רודריגס/GettyImages

צסק"א מוסקבה זכתה הערב (ראשון) באליפות ה-VTB בפעם השביעית ברציפות והתשיעית בסך הכול, מתוך עשר עונות קיומה של הליגה, אחרי שגברה 84:95 בגמר הפיינל פור על חימקי מוסקבה.

הקבוצה של דימיטריס איטודיס הוכיחה פעם נוספת את העליונות שלה על היריבה החזקה שלה בזירה המקומית בשנים האחרונות, אותה עברה גם בשלב ההצלבה של היורוליג רק לפני כחודש וחצי. צסק"א הובילה ב-14 הפרש כבר ברבע הראשון והניצחון שלה לא באמת עמד בספק עד לסיום. חימקי אולי קיוותה שהמעבר לשיטה של משחק אחד ייתן לה סיכוי (אחרי 3:0 בסדרת הגמר אשתקד), אבל הפעם גם אלכסיי שבד האדיר לא עזר לה לתת פייט, והיא תתנחם בכך שהשיגה כרטיס ליורוליג בעונה הבאה בעצם הגעתה לגמר. קורי היגיניס הפגיז 20 נקודות ונעזר ב-18 של נאנדו דה קולו מהספסל (וגם שבעה אסיסטים). סרחיו רודריגס קלע 15 וזכה בתאר ה-MVP של הפיינל פור. שבד סיים עם 21 ותשעה אסיסטים, אבל גם חמישה איבודים.

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס עם מייק ג'יימס. GettyImages
קרובים לתואר. ג'יימס וקלאת'יס/GettyImages

* ביוון, פנאתינייקס שברה את רצף ניצחונות החוץ בסדרת הגמר מול אולימפיאקוס, ועלתה ל-1:2 בזכות ניצחון ביתי 58:73. הירוקים רצו בסיום המחצית הראשונה, אותה סיימו ביתרון 10, ואחרי ההפסקה שמרו במשך מרבית הדקות על יתרון דו ספרתי. כעת, הם רחוקים רק ניצחון אחד מאליפות שנייה ברציפות ו-23 בהיסטוריה. קיי סי ריברס הוביל את פאו עם 15 נקודות, מייק ג'יימס הוסיף 14 מהספסל וניק קלאת'יס סיים עם 13 ושישה אסיסיטים. ואסיליס ספאנוליס הוביל את המפסידים עם 14 נקודות.

* בספרד, באסקוניה העפילה לגמר הפלייאוף אחרי שניצחה בחוץ 82:88 את ברצלונה בתום דרמה גדולה והשלימה 1:3 בסדרת חצי הגמר. הבאסקים הובילו לכל אורך המשחק וצעדו ביתרון דו ספרתי ומבטיח במהלך הרבע האחרון, אבל בארסה חזרה ונקודות של ויקטור קלאבר קבעו הארכה, בה הקבוצה של פדרו מרטינס שמרה על ריכוז והשיגה את הניצחון, בדרך לקרב על התואר מול ריאל מדריד. טורניקה שנגלייה היה מצוין וסיים עם 22 נקודות ושבעה ריבאונדים, בעוד שני הקלעים הבולטים של המארחת הגיעו מהספסל - 16 לטומא הרטל ו-14 לקלאבר.

* בגרמניה, באיירן מינכן התקרבה מאוד לאליפות ראשונה אחרי ארבע שנים ורביעית בתולדות המועדון, בעקבות ניצחון 66:72 על אלבה ברלין שהעלה אותה ל-1:2 בסדרת הגמר. באיירן זכתה העונה בגביע הראשון בתולדותיה וכעת רחוקה ניצחון בודד מהשלמת דאבל היסטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully