וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.6: פלורנטינו פרס אישר - רודריגו יצטרף לריאל מדריד

נשיא הבלאנקוס הבהיר: "הוא עוד לא בן 18, אז לא נוכל להכריז עליו עד ינואר, אבל הוא יגיע". הבעלים של רומא צוטט כאומר שאליסון יגיע לריאל, אך בהמשך טען: "זו הייתה בדיחה". גריזמן נשאר באתלטיקו, סידיבה סיכם

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* ניס הודיעה שהיא התירה את חוזהו בן השנתיים של מרלון שנה לפני סיומו והוא יחזור לברצלונה.

* ולנסיה ביצעה החתמה שנייה לקראת 2018/19, כשהשלימה את רכישתו של הקשר הסרבי אורוש ראצ'יץ' בן ה-20 תמורת 2.2 מיליון יורו. ראצ'יץ' חתם לארבע שנים עם סעיף שחרור של 100 מיליון יורו.

* ריינג'רס הסקוטית החתימה את קונור גולדסון, בלמה בן ה-25 של ברייטון, תמורת סכום המוערך בכ-3 מיליון ליש"ט. הוא הרכש השישי של המאמן החדש סטיבן ג'רארד.

* אייטור מונרוי, הקשר הספרדי בן ה-30 ששיחק במכבי פתח תקוה מ-2015 עד 2017, עזב את דינמו בוקרשט וחתם לעונה אחת בדונראה קלראש, העולה החדשה לליגה הרומנית הבכירה.

* סלביה פראג רכשה את המגן הימני ולדימיר צופאל (25) מסלובן ליברץ בסכום של כ-700 אלף יורו.

* השוער הצעיר דין הנדרסון חתם על חוזה חדש עד 2020 במנצ'סטר יונייטד.

שמועות

* אנטואן גריזמן עשה הערב (חמישי) סוף לאחת הסאגות המתישות של הקיץ, כשהודיע בשידור חי, אחרי סרטון התלבטות של חצי שעה, על בחירתו להישאר באתלטיקו מדריד ולא לעבור לברצלונה. לידיעה המלאה.

* במהלך הצגתו של ג'ולן לופטגי כמאמן ריאל מדריד, הצהיר פלורנטינו פרס כי גם רודריגו, הכישרון בן ה-17 של סנטוס, יגיע לריאל מדריד: "אנחנו לא יכולים להכריז עליו כי הוא יהיה בן 18 רק בינואר, אבל הוא מגיע וגם ויניסיוס. הם העתיד של מדריד". לידיעה המלאה.

* ממונאקו לאתלטיקו מדריד, טייק 2? ברחבי אירופה משוכנעים בשעות האחרונות כי אחרי שסיכמה על רכישתו של תומא למאר, הקבוצה של דייגו סימאונה תיכנס כעת למשא ומתן לגבי ג'יבריל סידיבה. הקולצ'ונרוס כבר סיכמו את פרטי החוזה מול מגן נבחרת צרפת ויצטרכו להגיע להסכמות מול קבוצתו, ובכך לצרף שחקן שני מהנסיכות בקיץ הזה.

* ג'יימס פאלוטה בעלי רומא אישר כי השוער אליסון בדרכו לריאל מדריד תמורת 78 מיליון יורו, כך טענו באיטליה. אלא שלאחר מכן טען האמריקאי כי התבדח: "זה היה סתם הומור אמריקאי שאף אחד לא מבין כנראה. לא היה שום דבר רציני שאמרתי בזמן שאכלתי פיצה. הגבתי בסרקסטיות לשמועות בטוויטר ובעיתונים מאז שהגעתי לאיטליה".

* ארסנל מנהלת מגעים מתקדמים עם באייר לברקוזן על מנת לצרף את השוער ברנד לנו.

* באנגליה מדווחים שנאפולי מוכנה להוריד את סכום הפיצוי שהיא מבקשת עבור החתמת מאמנה לשעבר מאוריציו סארי מ-6 ל-4.5 מיליון יורו, בתקווה שכעת צ'לסי תמנה אותו.

* בסקיי האיטלקי טוענים שווסטהאם סיכמה עם לאציו על רכישתו של פיליפה אנדרסון הקשר הברזילאי תמורת 27 מיליון ליש"ט.

* סוכנו של אנתוני מרסיאל טען בראיון ל-RMC: "אחרי שבחנו את כל האפשרויות, אנתוני רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד. יש סיבות רבות לכך, הוא ידבר עליהן בהמשך".

* רמז לקראת מעבר אפשרי של טיאגו אלקנטרה בחזרה לברצלונה? מנכ"ל באיירן מינכן, קרל היינץ רומניגה, נשאל על האפשרות, טען כי לא התקבלה כל הצעה ושהקשר מעוניין להישאר, אך הבהיר: "יש לנו הרבה קשרים בקבוצה - תשעה שחקנים ורק שלושה או ארבעה מקומות בהרכב".

* אלברו אודריוסולה, המגן הימני של ריאל סוסיאדד ונבחרת ספרד, נמצא בראש רשימת הרכש של ג'ולן לופטגי, מאמנה החדש של ריאל מדריד. לופטגי העניק למגן הצעיר את הבכורה בנבחרת ותכנן לפתוח איתו בהרכב לפני שפוטר אמש. כבר לפני חודש פורסם בספרד כי ריאל תשלם לבאסקים את 40 מיליון היורו המופיעים בסעיף השחרור.

* ב"קאנאל פלוס" טוענים, למרות הגעתו הצפויה של ג'אנלואיג'י בופון, תומאס טוכל הבטיח לאלפונס אראולה שהוא יתחיל את העונה כשוער הראשון של פריס סן ז'רמן. קווין טראפ יעזוב בכל מקרה.

* סוכנו של מוסא דמבלה נפגש עם נציגי אינטר, נאפולי ויובנטוס, למרות שטוטנהאם מעדיפה למכור אותו לסין אחרי שקיבלה הצעה בסך 30 מיליון ליש"ט מקבוצה שזהותה לא נחשפה.

* בשיקטאש הטורקית הגיעה לסיכום עם ליון על העברת המגן הימני רפאל תמורת 2.5 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מנצ'סטר יונייטד אנתוני מרסיאל מאוכזב. רויטרס
נמאס לו. אנתוני מרסיאל/רויטרס

שמועות

* יאן פיטה ארפ, הכישרון בן ה-18 של המבורג, סיכם את תנאיו בבאיירן מינכן ויצטרף לאלופה. השאלה אם באיירן תשלם 2-2.5 מיליון יורו כעת או שתחכה לקיץ הבא ותקבל אותו בחינם.

* שטפן ליינר, המגן הימני בן ה-25 של נבחרת אוסטריה, סגר את תנאיו בנאפולי ויירכש מרד בול זלצבורג תמורת 10 מיליון יורו, כך מדווחים באיטליה. גם הקשר פביאן רואיס מבטיס והשוער אלפונס אראולה מפריס סן ז'רמן על הכוונת של קרלו אנצ'לוטי.

* עוד אחד שעוזב את זלצבורג הוא ואלון ברישה. חברו של מונס דאבור הגיע לאיטליה כדי לעבור בדיקות רפואיות בסמפדוריה, שתרכוש אותו ב-7 מיליון יורו פלוס בונוסים.

* בצרפת מדווחים שמונאקו הגיעה לסיכום עם ליון על רכישתו של ילד הפלא בן ה-16 ווילם גובלס תמורת לא פחות מ-20 מיליון יורו, אחרי ארבעה משחקים בלבד כשחקן בוגרים.

* דיילי מייל: ברנלי הגישה הצעה של 25 מיליון ליש"ט על החלוץ ג'יי רודריגז והמגן קרייג דוסון מווסט ברומיץ', אבל הבאגיז סירבו.

* ריזה דורמיסי, המגן השמאלי בן ה-24 של בטיס שהיה בסגל המורחב של דנמרק למונדיאל ולא יצא בסופו של דבר לרוסיה, קרוב לחתימה בלאציו שתשלם עליו 7 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully