וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן הודיע בשידור ישיר ביזארי: נשאר באתלטיקו מדריד

הצרפתי הזכיר את "ההחלטה" של לברון ג'יימס ובישר על החלטתו בתום סרטון מוזר באורך חצי שעה. בסופו של דבר, חלוץ נבחרת צרפת דחה את ההתעניינות מברצלונה ויישאר עוד עונה בקולצ'ונרוס

one

אנטואן גריזמן הכריז הערב (חמישי) בשידור חי לטלוויזיה הצרפתית שהוא נשאר באתלטיקו מדריד. החלוץ בן ה-27 נמצא במרכז העניין בחודשים האחרונים אחרי שכמעט בכל כלי תקשורת אפשרי פורסם שברצלונה מעוניינת בו, אך בסופו של דבר הוא החליט לוותר על ההצעה מאלופת ספרד ולהישאר בפרויקט של דייגו סימאונה והקולצ'ונרוס. על החלטתו בישר גריזמן בסגנון דומה ל"החלטה" של לברון ג'יימס ב-2010 (כאשר הודיע כוכב ה-NBA בשידור שהוא עובר למיאמי), ורק בתום סרטון מוזר מאוד באורך חצי שעה. לאחר ההודעה, הצרפתי צייץ: "האוהדים שלי, הקבוצה שלי, הבית שלי".

גריזמן ניצב תחת לחצים אדירים להישאר באתלטיקו ולהאריך את חוזהו, אך מנגד ברצלונה לא הסתירה את הרצון שלה לצרפו וכמובן שמדובר בפיתוי גדול לכל כדורגלן. בספרד העריכו בימים האחרונים שהחלוץ יודיע על הארכת חוזהו בוונדה מטרופוליטנו, כשבמקרה כזה כמובן שהחוזה החדש יישא סעיף שחרור גבוה בהרבה מזה הנקוב היום (100 מיליון יורו). על מנת לשכנע אותו להישאר, אתלטיקו עשתה מאמצים כדי לחזק את הסגל והיא צפויה לצרף בקרוב את שני שחקני מונאקו שמשתפים פעולה עם גריזמן בנבחרת צרפת: תומא למאר וג'יבריל סידיבה.

העיתוי לא מפתיע כלל. ביום שבת צרפת תפתח את הופעותיה במונדיאל 2018 עם משחק נגד אוסטרליה וגריזמן רוצה לשחק בטורניר בראש שקט, ללא ספקולציות שמקיפות אותו ועיתונאים ששואלים אותו על עתידו. עם זאת, האופן בו הוא בחר לבשר על ההחלטה שלו היה לא פחות מביזארי.

ג'ראד פיקה הגיב בטוויטר: "דרך טובה להבין את חייו של שחקן כדורגל ואת הספקות שלו לגבי ההחלטות החשובות בקריירה. תודה לאולפים שהפיקו את הסרטון ובמיוחד לגריזמן. החלטת להישאר באתלטיקו ואני מקווה שתהיה לך עונה מעולה". גם לוקאס הרננדס מאתלטיקו הגיב: "תן להרפתקה להמשיך, חבר שלי"

תיאור הסרטון

הסרטון היה מעין סקירה של החודשים האחרונים בחייו של גריזמן, ובעיקר של ההתלבטות הקשה שלו באשר לעתידו. בתחילה, ניתן היה לראות את גריזמן יושב בביתו נותן למישהו לעשות לו קעקוע, אך אי אפשר היה לראות מה צוייר בדיוק. לאחר מכן החלוץ שיחק במשחק הווידאו "פורטנייט" ואכל פופוקורן. לא מספיק מוזר עבורכם? בשלב הבא הוא דיבר ארוכות מול המצלמה על ההתלבטות שעומדת מולו, ואחרי דקה שלמה (!) של שקט בסרטון, במהלכה היה קלוז אפ על פניו, הוא עלה על מטוס פרטי וטס לבית הוריו. שם, הוא ישב עם אביו וראה משחק של אתלטיקו.

השלב הבא - גריזמן ואחיו הלכו לזרוק יחד כדורים לסל, ומשם המשיך הצרפתי והלך לבקר את הסוסים שלו תוך שהוא ממלמל לעצמו 'אני לא יודע מה לעשות'. לאחר מכן עלו על המסך תמונות מחצי גמר הליגה האירופית ושל משפחתו של גריזמן חוגגת ביציע. הווידאו המוזר והמוגזם לכל הדעות נמשך, והדבר הבא היה שניתן היה לראות זה את השחקן, בועט בכדור על קיר ליד ביתו, ומשם - לגמר הליגה האירופית ולחגיגות הזכייה בתואר. קצת לפני שכל זה נגמר, הוא ישב עם דייגו סימאונה באוטו וניהל איתו שיחה על העתיד, ואז הגיעה סוף סוף ההחלטה.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד בסרטון ההישארות. צילום מסך
מתוך הסרטון של גריזמן/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully