וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב זועמים: מופעל עלינו לחץ לא הוגן לרכוש מנוי לעונה הבאה

11.6.2018 / 17:26

זעמם של האוהדים התעורר לאחר שההנהלה הודיעה כי תעניק עדיפות לרכישת כרטיסים לגמר הפיינל פור למי שיקנה מנוי לעונת המשחקים הבאה. מכבי תל אביב: "נאלצנו ליצור קדימות בין בעלי מנויים שונים"

one

אוהדי מכבי תל אביב זועמים על הנהלת הקבוצה. זאת לאחר שהמועדון הודיע כי תינתן עדיפות לרכישת כרטיסים לגמר הפיינל פור לאוהדים שירכשו מנוי לקראת עונת המשחקים הבאה (2018/19).

בהודעת מכבי תל אביב נאמר כי: "רק מיום רביעי בתשע בבוקר, תיפתח מכירת הכרטיסים לגמר הפיינל פור למחזיקי מנויים לעונה הנוכחית שעד אותו רגע לא מימשו את זכותם לחידוש המנוי". עד אותו מועד תתאפשר מכירת כרטיס לגמר רק לאוהדים שיעשו מנוי לעונת המשחקים הבאה. חלק מאוהדי הקבוצה מרגישים כי מופעל עליהם לחץ לא הוגן לעשות מנוי לעונה הבאה.

לאור הביקורת שנשמעה, פרסמה הנהלת מכבי תל אביב הודעה נוספת בה נאמר כי: "מתן הקדימות ברכישת הכרטיסים ניתנת לבעלי המנויים של העונה הנוכחית 2017/18 שמימשו את זכותם לחידוש המנוי לעונה הבאה. לאחר מכן, תיפתח המכירה לשאר בעלי המנויים הנוכחית שעדיין לא מימשו את זכותם. לצערנו הרב, שיטת הפיינל פור, בה מוקצים רק 4,500 כרטיסים למכבי, מעמידה את מנויי הקבוצה (כ-9,000) במצב בו לא כולם יכולים לרכוש כרטיסים לגמר ולכן נאלצנו לייצר קדימות בין המנויים השונים".

עוד בנושא
בחזרה למקומה הטבעי: מכבי תל אביב צריכה להגיע לגמר בכל עונה
היום בו הפועל תל אביב נפלה מהרגליים: סיכום חצי הגמר מהצד האדום
שביעות רצון במכבי תל אביב: "נראה ששיתוף הפעולה בין קול לפארגו עובד"

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חזית עם ההנהלה. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

בתוך כך, במועדון יחלו את ההכנות לגמר הפיינל פור שייערך ביום חמישי. בעלי התפקידים המרכזיים במועדון יגיעו הערב להיכל על מנת לצפות בחצי הגמר השני בין הפועל ירושלים להפועל חולון במשחק בו תקבע היריבה של הצהובים. הסנטר אלכס טיוס שהצטיין בחצי הגמר בדרבי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מוכנים לאתגר, צריכים להגיע באותה גישה. מי שתגיע ותשחק מולנו נהיה מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully