וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הגיעה לסיכום עם פדרו גלבאן על התרת חוזהו

הקשר הארגנטינאי בן ה-32, שחתם לשנתיים בקיץ שעבר תמורת 100 אלף דולר לעונה, צפוי לקבל פיצוי של כמה משכורות, אך טוען: "כל עוד לא תהיה לי הצעה טובה ביד, אני שחקן הפועל תל אביב"

צילום וידאו: מתן חדד

פדרו גלבאן הגיע לסיכום עם הנהלת הפועל תל אביב על התרת חוזהו. הקשר הארגנטינאי יקבל פיצוי של כמה משכורות בתמורה לסיום ההתקשרות, יהפוך לשחקן חופשי ויחפש לעצמו קבוצה אחרת כשהמטרה שלו היא להמשיך לשחק בישראל.

בסביבתו של השחקן טענו היום כי אכן הגיעו לסיכום עם הפועל תל אביב, אך סיכום זה כפוף לחתימתו בקבוצה אחרת. גלבאן עצמו אמר: "אני עדיין שחקן הפועל, לא נחתם הסכם. כל עוד לא תהיה לי הצעה טובה יותר ביד, אני שייך להפועל תל אביב".

עוד בנושא:
רז כהן במתקפה חריפה על יצחק שום: "אל תאמינו לחצי מילה שלו"
מהראן ראדי: "ויתרתי על הצעות גבוהות כדי לשחק בהפועל תל אביב"
הפועל תל אביב: רז כהן נרכש מהפועל כפר סבא וחתם לארבע שנים

שחקן הפועל תל אביב פדרו גלבאן חוגג. קובי אליהו
מחכה לקבוצה. פדרו גלבאן במדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

כזכור, בעונה שעברה חתם גלבאן בן ה-32 לשנתיים בשורות האדומים, כחיזוק המרכזי של הקבוצה לאחר הירידה מליגת העל. הוא קיבל חוזה של 100 אלף דולר לעונה, אך כעבור חצי עונה, לאחר הגעתו של קובי רפואה, הוחלט להשאילו. בינואר האחרון הוא עבר להפועל מרמורק וסייע לה להישאר בליגה הלאומית עם שישה שערי ליגה (לאחר שניים בלבד במדי הפועל תל אביב.

גלבאן, מלך השערים ההיסטורי של השחקנים הזרים בליגת העל, אמור היה לחזור אוטומטית ולהירשם כזר נוסף בסגל האדום, אך הסיכום מפנה לאדומים מקום לזר נוסף. בקבוצה עדיין מקווים שז'אורז'יניו יגיע מבית"ר ירושלים ומחכים לתשובות ממהראן ראדי ועומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully