וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז כהן במתקפה חריפה על יצחק שום: "אל תאמינו לחצי מילה שלו"

השחקן שעבר מהפועל כפר סבא להפועל תל אביב: "אנשים בסביבה של מי שמנהל את המועדון אמרו 'אתה צודק, אבל ככה הוא החליט'. קיבלתי יחס מנוכר, נפגעתי כלכלית, פיזית ובעיקר נפשית"

מערכת וואלה!

בווידאו: יצחק שום ב"טוכמן וחמי" לפני כמה חודשים

רז כהן שחתם אתמול (חמישי) בהפועל תל אביב אחרי שנרכש מהפועל כפר סבא תמורת חצי מיליון שקל, פרסם היום פוסט אמוציונאלי באינסטגרם. הקשר בן ה-23 נחשב לאחד משחקני הבית המבטיחים של המועדון לפני שעבר אתמול למתחם חודורוב.

כהן כתב: "אני לא אחד שמרבה לדבר בדרך כלל, אבל שמרתי את זה הרבה זמן בבטן. בראש ובראשונה, אני רוצה להודות לקהל של הפועל כפר סבא, למועדון עצמו ולעיר כפר סבא על כל התמיכה שקיבלתי מהיום שדרכתי על המגרש כילד לפני 17 שנה. חוויתי שלוש שנים בקבוצה הבוגרת שבהן המועדון חזר לקדמת הבמה, המיקום הטבעי שלו. למרות זאת, בשנה האחרונה (השנה הרביעית), תחת ניהול אחר, הכל הלך הפוך.

"חשוב לי לומר - אל תאמינו לחצי מילה שמספרים מהצד שמנהל את הפועל כפר סבא. אנשים לא יודעים איך התייחסו אליי בחצי השנה האחרונה, כל הסובבים את הבעלים השמיעו את דעתם במשפטים שחזרו על עצמם כגון: 'אתה צודק, זו לא דרך, אבל ככה הוא החליט'. נפגעתי בשנה האחרונה פיזית, כלכלית ובעיקר נפשית.

"היו הרבה דברים מאחורי הקלעים שרובכם לא יודעים אך אני מבטיח שהתנהגתי בשיא הלויאליות עבור המועדון שכה יקר לליבי ובתמורה קיבלתי יחס הפוך ומנוכר ממי שעומד בראשו. יחד עם זאת, לעולם לא אשכח שזה המועדון שגדלתי והתחנכתי בו והמועדון תמיד יישאר גדול יותר מאדם זה או אחר. תודה לכל מי שפרגן לי, אני שמח ונרגש להיות חלק ממועדון גדול כמו הפועל תל אביב ומחכה כבר לשמח את האוהדים! שיהיה לנו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully