וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רז כהן נרכש מהפועל כפר סבא וחתם לארבע שנים

השחקן הצעיר עבר תמורת חצי מיליון שקל והפך להחתמה השנייה של האדומים בקיץ: "שמח להיות חלק מהפרויקט החדש בהפועל תל אביב". המטרות הבאות של רפואה: ראדי, דמארי וז'אורז'יניו

רז כהן, שחקן הפועל תל אביב. צילום: האתר הרשמי של הפועל תל אביב,
מירוק לאדום. רז כהן/צילום: האתר הרשמי של הפועל תל אביב

הקשר רז כהן חתם היום (חמישי) לארבע שנים בהפועל תל אביב, אליה הוא עובר מהפועל כפר סבא תמורת חצי מיליון שקל. על המועמדות שלו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

כהן אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח להיות חלק מהפרויקט החדש בהפועל תל אביב ומודה לבעלים ולצוות המקצועי על האמון בי. הפועל זה מועדון ענק עם קהל מדהים שאני כבר מחכה לפגוש. אני מודע לאחריות הגדולה ולהזדמנות שנפלה בחלקי ואעבוד קשה בשביל להצליח כאן. יאללה הפועל".

כהן בן ה-23 הוא קשר שמשחק במרכז המגרש ונחשב לשחקן קשוח. הוא נולד בכפר סבא, גדל בקבוצה המקומית ושיחק בה עד עכשיו. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בהפועל כפר סבא עוד לפני שמלאו לו 17 ובשנים הבאות הפך לשחקן מרכזי בקבוצה. בשנתיים האחרונות הוזכר כמועמד למכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה.

כהן מצטרף לרועי זיקרי שכבר חתם בקבוצה אחרי שסיכם באמצע העונה. בהפועל תל אביב מקווים שגם מהראן ראדי יצטרף ובכל מקרה מחפשים גם שחקן חיזוק זר לקישור האחורי. כמו כן, בקבוצה ממתינים לתוצאות הפגישה שאמורה להתקיים בין עומר דמארי לבין לייפציג הגרמנית אליה שייך החלוץ.

המאמן קובי רפואה מחפש גם קשר התקפי זר. המועמד המועדף הוא ז'אורז'יניו שכבר סיכם בקבוצה, אבל עדיין צריך להסדיר את ענייניו מול בית"ר ירושלים.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב תפתח במו"מ עם מהראן ראדי
בני בן זקן חתם לעונה כמאמן בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully