וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי: "ויתרתי על הצעות גבוהות כדי לשחק בהפועל תל אביב"

המו"מ החל. האדומים טענו שראדי סיפר על הצעות גבוהות מבני סכנין וקרית שמונה: "קובי רפואה מאוד רוצה אותו ולוחץ להגיע לחתימה מהירה". שביעות רצון מצירופו של רז כהן

צילום וידאו: מתן חדד

בהפועל תל אביב אופטימיים בכל הקשור להחתמת מהראן ראדי. "שני הצדדים מעוניינים בעסקה", אמרו במועדון. "מה שנשאר זה להסתדר כספית, וזה לא יהיה מכשול". המו"מ החל אתמול (חמישי) ובמתחם חודורוב טוענים שבמהלך השיחות ראדי סיפר: "ויתרתי על שתי הצעות גבוהות מבני סכנין ועירוני קרית שמונה כי אני רוצה לשחק בהפועל תל אביב".

למרות הרצון ההדדי לחתימה על חוזה, בהפועל תל אביב טענו כי לא נרשמה התקדמות משמעותית עם ראדי. חשוב לציין כי הקשר בודק גם אפשרות לחתום בטורקיה, אבל נראה שהוא ממוקד בהפועל תל אביב . "קובי (רפואה, ע"ג) רוצה אותו מאוד", אמרו במועדון. "הוא מפעיל לחץ על הבעלים להחתים אותו כמה שיותר מהר".

בהפועל תל אביב ממשיכים לחכות גם לעומר דמארי וז'אורז'יניו. החלוץ עדיין לא קיבל תשובות מלייפציג וייתכן שלא יקבל כאלה עד לתחילת אימוני הקבוצה הגרמנית. ז'אורז'ניושעדיין ממתין לפיצוי כספי מבית"ר ירושלים לפני שיסכים לעזוב אותה ולעבור למתחם חודורוב.

בהפועל תל אביב מאוד מרוצים מההחתמה אתמול של רז כהן, שנרכש מהפועל כפר סבא תמורת חצי מיליון שקל. "הוא שחקן עם הרבה פוטנציאל", טענו במועדון, "הוא יכול להיות הפתעה מאוד חיובית בליגה".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב רכשה מהפועל כפר סבא את רז כהן
ז'אורז'יניו ממתין לפיצוי מבית"ר ירושלים לפני שיעבור להפועל תל אביב

שחקן הפועל באר שבע מהראן ראדי. ברני ארדוב
מעדיף את הפועל תל אביב. ראדי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully