וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל איכסל: יום אחרי מינוי גילי לבנדה, אלירן חודדה התפטר

הבלם שהיה שותף לעליית הליגה ההיסטורית ועבר לתפקיד המנהל המקצועי, עזב אחרי כחודש: "אני והנהלת הקבוצה לא רואים עין בעין את דרך הניהול של מועדון כדורגל מסודר ומקצועני"

גיל לבנדה מאמן הפועל איכסל (במרכז). הפועל איכסל, אתר רשמי
יש מאמן, אין מנהל מקצועי. גיל לבנדה/אתר רשמי, הפועל איכסל

לא רגוע בהפועל איכסל. העולה החדשה לליגה הלאומית, שמינתה אמש (שבת) את גיל לבנדה למאמנה החדש, קיבלה הערב הודעת עזיבה מפתיעה מצד המנהל המקצועי אלירן חודדה, חודש בלבד לאחר שקיבל על עצמו את התפקיד.

הבלם הוותיק, שהיה שותף בכיר לעליית הליגה ההיסטורית של איכסל כאלופת ליגה א' צפון, כתב בהודעת ההתפטרות שלו: "החלטתי להודיע על התפטרותי ממשרת המנהל המקצועי של מועדון כדורגל הפועל איכסל, מכיוון שאני והנהלת הקבוצה לא רואים עין בעין את דרך הניהול של מועדון כדורגל מסודר ומקצועני. חשוב לי להדגיש שלא היו בינינו חילוקי דעות מקצועיים, אבל מבחינתי ישנם דברים שהם חשובים יותר מעניינים מקצועעים ובשבילי הם אבן יסוד בניהולו של מועדון כדורגל. אני מאחל להם בהצלחה בהמשך הדרך".

במוצאי שבת, כאמור, מינתה איכסל את גיל לבנדה למאמן החדש. לבנדה בן ה-46 עמד על הקווים של בית"ר ירושלים בתחילת העונה, לאחר פיטוריו של שרון מימר, ובהמשך שימש כעוזרו של בני בן זקן. לבנדה כבר אימן בלאומית את הפועל ראשון לציון במשך כמה חודשים, והוא מחליף באיכסל את מוריס אוזן שהעלה את הקבוצה ליגה.

עוד בנושא:
גיל לבנדה בראיון לוואלה! ספורט: "עוד אחזור לבית"ר מהדלת הראשית"
ניר ברקוביץ' יאמן את הפועל ראשון לציון גם בארבע העונות הבאות

שחקן הפועל נצרת עילית עלי כנאנה לפני שחקן הפועל קטמון יוגב לרמן. קובי אליהו
ממשיך בקטמון. יוגב לרמן, משמאל/קובי אליהו

* הבלם יוגב לרמן (26) חתם היום לעונה נוספת בהפועל קטמון: "אני שמח ונרגש להמשיך בהפועל קטמון ירושלים, זו גאווה עבורי להיות חלק מהמועדון שהפך עבורי לבית".

* הפועל כפר סבא החתימה אמש את הקשר קווין ריינשטיין (27) שהיה שותף לירידת הליגה של מכבי הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully