וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' חתם על חוזה חדש לארבע עונות בהפועל ראשון לציון

מאמן הקבוצה מעיר היין, שהיה קרוב מאוד להעלות אותה העונה לליגת העל, ימשיך תחת אחיו איל וינסה להגשים את החלום בעונות הקרובות. "שמח לחתום, יאללה ראשוניה", כתב בפוסט באינסטגרם

מאמן הפועל ראשון לציון ניר ברקוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
ניר ברקוביץ' חותם/צילום מסך, אינסטגרם

ניר ברקוביץ' חתם היום (שלישי) על חוזה חדש לארבע עונות בהפועל ראשון לציון, והוא ינסה לנצל את הזמן הזה כדי להעלות את הקבוצה לליגת העל. ברקוביץ', אחיו של בעלי הקבוצה איל, קודם על ידו באמצע העונה שעברה ממשרת מאמן הנוער וקיבל לידיו את התפקיד הבכיר בקבוצה הבוגרת, ומאז הרשים והיה קרוב מאוד להוביל את הכתומים לעלייה כבר העונה. הקבוצה הגיעה למחזור הסיום של הפלייאוף העליון עם סיכוי לזכות בכרטיס לליגת העל ואף השיגה את התוצאה הרצויה, אך הפועל חדרה ניצחה במקביל והצטרפה להפועל תל אביב כשתי העולות מהלאומית.

"שמח לחתום לארבע שנים בהפועל ראשון לציון", כתב ניר ברקוביץ' בפוסט באינסטגרם בו הכריז על החוזה החדש, "יאללה ראשוניה". בעונה וחצי בהן ברקוביץ' עמד על הקווים באצטדיון הסופרלנד הוא הספיק לספק לא מעט אמירות שעשו רעש בכדורגל הישראלי, והוכיח שלפחות בכל הקשור לפיו הוא מסוגל להתחרות עם איל ברקוביץ'. בין השאר, הביע את רצונו לאמן את בית"ר ירושלים, אבל בינתיים החלום הזה נותר בצד וברקו הצעיר ימשיך להקדיש את עצמו לקבוצה מעיר היין.

עוד בנושא

הפועל כפר סבא הודיעה: ארז בנודיס יאמן את הקבוצה בעונה הבאה
הפועל מרמורק: אלדד שביט מונה למאמן הקבוצה
החל מהעונה הבאה: קבוצות הלאומית יוכלו לרשום רק שני זרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully