וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "זה מדהים, בלתי אפשרי אפילו לחלום על 11 זכיות"

השור ממאיורקה חגג זכייה נוספת ברולאן גארוס ופרגן לתים: "הוא עוד יזכה פה". האוסטרי התמוגג: "מה שעשית זה הדבר הגדול ביותר שספורטאי מסוגל לעשות". וגם: המספרים המפלצתיים

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
המלך של הרולאן גארוס. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל שייט היום כצפוי לתואר ה-11 שלו ברולאן גארוס. זאת לאחר שניצח בשלוש מערכות את דומיניק תים האוסטרי שהתכבד להיות כוכב המשנה בהצגה 4:6, 2:6, 2:6. זהו תואר הגרנד סלאם ה-17 בקריירה של השור ממאיורקה שמוכיח כי הוא אחד משחקני החימר הגדולים בהיסטוריה של המשחק.

המספרים

* רפאל נדאל זכה בגרנד סלאם ה-17 בקריירה שלו (מתוך 24 גמרים) והוא רחוק שלושה תארים מהשיא של יריבו הגדול רוג'ר פדרר.

* מאזנו ברולאן גארוס, שם הוא שיאן הזכיות, נותר מושלם עם 11 תארים ב-11 גמרים.

* בכך השווה השור ממאיורקה את השיא של מרגרט קורט, שזכתה גם היא ב-11 תארים של גרנד סלאם אחד (אליפות אוסטרליה הפתוחה).

* מאזנו של נדאל ברולאן גארוס עומד על 2:86 מאז הבכורה בטורניר ב-2005, וזו הפעם השלישית בה הוא זוכה כמדורג ראשון (עשה את זה גם ב-2011 ו-2014).

* אחרי ניצחון במערכה הראשונה במשחקים ברולאן גארוס, המאזן של הספרדי עומד על 0:77.

* בטורניר הנוכחי איבד נדאל מערכה אחת בלבד, כך שהוא לקח 21 מ-22 המערכות בדרך ל-11 הזכיות שלו.

* זהו הטורניר השלישי בו נדאל מגיע ל-11 זכיות, אחרי מונטה קרלו וברצלונה.

*רפאל נדאל ורוג'ר פדרר חולקים יחד זכיות ב-6 מתוך 7 תחרויות גראנד סלאם האחרונות.

עוד בנושא
בפעם ה-11 בקריירה: רפאל נדאל זכה ברולאן גארוס לאחר ניצחון על דומיניק תים
סימונה האלפ מאושרת: "חייתי בשביל הרגע מאז שהייתי ילדה בת 14"

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
פרגן ליריב לאחר הניצחון/רויטרס

תגובות

רפאל נדאל היה נרגש לאחר הניצחון ואמר: "זה מדהים. אני לא יכול לתאר את תחושותי. אפילו לא חלמתי לזכות כאן 11 פעמים, כי בלתי אפשרי לחלום על דבר כזה. אני ממש מאושר. כל הכבוד לדומיניק, הוא שיחק מצוין. הוא חבר טוב, אחד מאותם שחקנים שהסבב הזה צריך. אני בטוח שהוא עוד ינצח כאן בשנים הקרובות. זה היה המשחק הטוב שלי בטורניר. זה היה חשוב כי דומיניק הוא שחקן מאוד אגרסיבי. היה לי רגע לא פשוט במערכה השלישית כשהרגשתי התכווצויות ביד. זה הבהיל אותי, אבל ככה זה בספורט. האוויר פה לח מאוד ושיחקתי מול יריב קשוח שדחף אותי עד הסוף".

השור ממאיורקה הוסיף ואמר: "אני כבר לא יכול לחכות להודות לנבחרת שלי ולמשפחה שלי, כל האנשים שעוזרים לי ביום-יום. בלעדיכם זה היה בלתי אפשרי. זה מדהים. היו לנו רגעים לא פשוטים בשנה שעברה, זה חלום להניף שוב את הגביע הזה".

דומיניק תים פרגן בחזרה: "רפא, אני רוצה להגיד לך כל הכבוד. מה שעשיתי ומה שאתה ממשיך לעשות זה הדבר המדהים ביותר שבספורטאי מסוגל לעשות, בכל ענף. זה מדהים. בראבו. עבורי, אלה עדיין היו שבועיים נהדרים. אני עדיין זוכר כשהייתי בן 11 וזכית כאן בפעם הראשונה, וצפיתי בטלוויזיה. מעולם לא ציפיתי שיום אחד אגיע לגמר, כך שאני שמח מאוד".

מי שהעניק לנדאל את הגביע היה קן רוזוול, הטניסאי האגדי מאוסטרליה. "הייתי פה בפעם הראשונה כשהייתי בן 17", סיפר, "63 שנים לאחר מכן אני שוב פה כדי להגיש את הגביע. אני מאוד שמחתי שלא שיחקתי היום. השחקנים של ימינו הם אתלטים יוצאים מהכלל ושחקני טניס נהדרים. אין מילים לתאר מה אנחנו מרגישים לגבי המשחק של רפא ומה שהוא עשה עבור הטניס. הייתי שמח לראות עוד מערכה או שתיים אבל רפא היה טוב מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully