וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "אצטרך להיות במיטבי", תים: "אני יודע איך לשחק מולו"

השור ממאיורקה החמיא לטניסאי היחיד שהצליח לנצח אותו על חימר בשנתיים האחרונות: "הוא מדהים, יש לו עוצמות אדירות". האוסטרי: "נדאל פייבוריט ברור נגד כולם, אבל יש לי תוכנית"

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
חוזר למעמד המוכר מכולם. נדאל/רויטרס

בשנתיים האחרונות, רפאל נדאל מחזיק במאזן פשוט בלתי נתפס של 0:49 על חימר, מול כל הטניסאים בסבב העולמי פרט לאחד: דומיניק תים. האוסטרי המרשים גבר במהלך התקופה הזו (בעצם, ב-13 החודשים האחרונים) פעמיים על השור ממאיורקה, ואחרי שהעפיל לראשונה בקריירה לגמר גרנד סלאם הוא ינסה לעשות את זה שוב, הפעם על הבמה הגדולה מכולן. רק לפני חודש תים יצא עם ידו על העליונה מרבע גמר טורניר מדריד, ובסך הכול בן ה-24 מחזיק במאזן לא רע של 6:3 מול נדאל, כאשר כל המפגשים נערכו על חימר. כעת, הוא חולם להיות הראשון אי פעם שמנצח את הראשון בעולם בגמר בפריס.

עוד בנושא

רפאל נדאל הביס 4:6, 1:6, 2:6 את דל פוטרו ועלה לגמר רולאן גארוס
שבת ברולאן גארוס: סטיבנס עומדת בין האלפ לבין גרנד סלאם ראשון

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
לא מפחד. תים/רויטרס

נדאל, שהעפיל לגמר אחרי ניצחון מוחץ על חואן מרטין דל פוטרו, מחזיק במאזן מטורף של 2:85 (לא כולל פרישות) ברולאן גארוס ומכוון לזכייה בתואר 11 בפריס ולגרנד סלאם 17 בקריירה. "המערכה הראשונה הייתה קשה מאוד, חואן מרטין יצר לעצמו הרבה הזדמנויות והיה לי קצת מזל", הוא הודה בסיום חצי הגמר, "זה מדהים לשחק כאן, אני מרגיש בר מזל להיות מול הקהל הזה. בלי עבודה קשה, בלי לעבור מצבים קשים ובלי להישאר ממוקד בתשוקה שלי למשחק, זה לא היה אפשרי עבורי להיות כאן. העובדה שאני עדיין במעמדים האלה היא משהו שאף פעם לא חלמתי עליו. דומיניק תים הוא שחקן מדהים. הוא ניצח אותי במדריד השנה ויש לו עוצמות אדירות. אצטרך להיות במיטבי. אני אגיע מוכן. עומד להיות קשה מאוד אבל אלחם עד הסוף".

"נדאל פייבוריט ברור נגד כולם, אבל עדיין, אני יודע איך לשחק מולו. יש לי תוכנית", אמר עם הרבה ביטחון תים, שבחצי הגמר השלישי שלו ברצף בפריס, ניצל את העובדה שהפעם לא פגש את נדאל או נובאק דג'וקוביץ'. "צריך לשחק כמו ברומא ובמדריד. אני מודע לכך שפה זה יהיה קשה יותר. הוא אוהב את התנאים פה, וגם משחקים של הטוב מחמש זה סיפור אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully