וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת ברולאן גארוס: סטיבנס עומדת בין האלפ לבין גרנד סלאם ראשון

אחרי שלושה הפסדים בגמרים, מהם שניים בצרפת, המדורגת ראשונה בעולם נהנית מתמיכה של מדינה שלמה ומקווה לעשות סוף לרצף (16:00, יורוספורט). האמריקאית עלתה למקום הרביעי בדירוג ותנסה להפתיע

טניסאית רומנייה סימונה האלפ. רויטרס
שוב מגיעה כפייבוריטית לגמר. סימונה האלפ/רויטרס

גמר רולאן גארוס שלישי, גמר מייג'ורס רביעי - האם סימונה האלפ תזכה לראשונה בטורניר גרנד סלאם? הרומנייה, המדורגת 1 בעולם, מגיעה כפייבוריטית לגמר מחר (שבת, 16:00, יורוספורט) מול האמריקאית סלואן סטיבנס (10 בטורניר) שמצדה מקווה להפתיע ולזכות בגרנד סלאם שני בקריירה, אחרי שהניפה את התואר באליפות ארה"ב הפתוחה ב-2017.

עוד בנושא:
איפה זה היה? סימונה האלפ סיפקה את משחק חייה מול מוגורוסה
דומיניק תים עלה לגמר גרנד סלאם לראשונה בקריירה

סלואן סטיבנס טניסאית אמריקאית. רויטרס
האמריקאית הבכירה בסבב כרגע. סלואן סטיבנס/רויטרס

האלפ כבר הבטיחה את הישארותה בראש בדירוג בזכות הניצחון המרשים על גרבינייה מוגורוסה בחצי הגמר וכעת היא מקווה להשלים טורניר נפלא ולהוריד את ה-0 שמופיע במאזן הגמרים שלה בגרנד סלאם. הרומנייה הפסידה בשלוש מערכות למריה שראפובה בגמר רולאן גארוס 2014, הופתעה על ידי ילנה אוסטפנקו בגמר אשתקד והפסידה גם בגמר אליפות אוסטרליה השנה לקרוליין ווזניאקי. עכשיו כל רומניה שוב מאחורי הסופרסטארית הגדולה של המדינה, שיודעת: "ברור שזו הזדמנות אדירה. הפסדתי שלוש פעמים עד עכשיו, אבל אף אחד לא מת אז יהיה בסדר. אני חושבת שאני מגיעה עם יותר ביטחון ויותר ניסיון, אבל בטניס אי אפשר לדעת. אני בכל מקרה אשאר רגועה".

הרקורד של האלפ מול סטיבנס עומד על 2:5, כולל ארבעה ניצחונות בשתי מערכות בארבעת המשחקים האחרונים, אבל האמריקאית העלתה הילוך מאז ההפסד האחרון לרומנייה, בחצי גמר טורניר סינסינטי בשנה שעברה. היא זכתה באליפות ארה"ב מהמקום ה-83 בעולם ולאחר חזרה מהירה מניתוח, אך לאחר מכן שוב סבלה מנסיכה והתמודדה עם פציעת ברך ובעיות שונות. במרץ היא חזרה שוב עם זכייה בטורניר מיאמי וכעת היא בגמר הראשון שלה בפריס, שגם יהפוך אותה למדורגת האמריקאית הבכירה בסבב עם עלייה למקום הרביעי גם במקרה של הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully